۹۶ طرح آبرسانی استان سمنان در هفته دولت به بهره برداری می رسد

طاهری از افتتاح وبهره برداری ۹۶ طرح آبرسانی با اعتبار یکهزار و ۶۲۱ میلیارد ریال در استان سمنان همزمان باهفته دولت خبرداد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛«محمد طاهری» درنشست خبری به مناسبت هفته دولت گفت:از مجموع ۹۶ طرح آب و فاضلاب آماده افتتاح در استان سمنان ۱۴ طرح مربوط به شهرستان سمنان، ۱۹ طرح مربوط به شاهرود، ۱۱ طرح مربوط به دامغان، ۹ طرح مربوط به گرمسار، ۱۶ طرح مربوط به مهدیشهر، ۷ طرح مربوط به سرخه، ۱۳ طرح مربوط به میامی و هفت طرح مربوط به آرادان است.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان اجرای اصلاح شبکه آب به میزان ۸ هزار و ۲۵۰متر و توسعه شبکه آب به میزان ۱۱ هزار و ۶۵۰ متر از جمله طرح‌های شرکت آب و فاضلاب استان سمنان در هفته دولت امسال عنوان کردوافزود: حفر و تجهیز ۲۱ حلقه چاه، اجرای توسعه شبکه جمع‌آوری فاضلاب به طول ۱۸ هزار و ۸۰۰ متر، احداث ۷ ایستگاه پمپاژ آب و احداث مخازن ذخیره آب آشامیدنی به حجم ۲ هزار مترمکعب از دیگر طرح‌های های قابل افتتاح شرکت آب و فاضلاب استان سمنان در هفته دولت است.

 

وی با بیان اینکه نصب۴ هزار و ۱۵۰ فقره انشعاب فاضلاب، نصب ۳ هزار و ۸۱۵ فقره انشعاب آب آشامیدنی و تعویض ۳ هزار و ۶۵ دستگاه کنتور‌های ناسالم به مناسبت هفته دولت امسال اجرا می شود اضافه کرد: همچنین دراین هفته ۱۰ طرح با اعتباری بالغ بر ۴۰۶ میلیارد ریال در حوزه آب و فاضلاب استان سمنان کلنگ‌زنی خواهد شد.

 

طاهری از برنامه ریزی برای آغاز عملیات اجرایی حفر ۸ حلقه چاه از اعتبارات محرومیت‌زدایی با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال، آغاز عملیات اجرایی احداث خط انتقال به طول ۱۶ هزار متر با اعتبار ۱۹۳ میلیارد ریال در هفته دولت ۱۴۰۱ در استان سمنان خبردادوافزود: هفته دولت امسال عملیات اجرایی آب و فاضلاب استان سمنان شامل۳ طرح در سمنان، ۳ طرح در شاهرود، و ۴ طرح در میامی آغاز می‌شود.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان با اشاره به تصویب تعداد ۴۰ پروژه برای شرکت آب و فاضلاب در سفر ریاست جمهوری به استان سمنان اظهارداشت: در سال گذشته تعداد ۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی به اتمام رسیده است.

 

وی تصریح کرد: مابقی پروژه ها مصوب سفر ریاست جمهوری به استان سمنان در طی سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ با اعتباری بالغ بر ۳۵۵ میلیارد تومان اجرایی خواهند شد.

کد خبر 1208304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha