استانداردسازی سیستم گرمایشی و سرمایشی بیش از یک هزار کلاس درس در استان کرمان انجام می شود

استانداردسازی سیستم گرمایشی و سرمایشی بیش از یک هزار کلاس درس در استان کرمان تا اول مهرماه انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان؛ رضا هدایتی گفت: این اداره کل به عنوان یکی از مجریان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تمام تلاش خود را معطوف به اجرایی کردن هرچه‌سریع‌تر این زیر نظام کرده‌ است تا بتوانیم بخشی از تاخیرهای به وجود آمده در دولت‌های پیشین را نیز جبران کنیم.

 

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان افزود: دولت مردمی و مجموعه‌ی وزارت آموزش و پرورش در یک سال اخیر نشان داده برای اجرای دقیق این سند و عمل به منویات مقام معظم رهبری و رسیدن به اهداف تمدن جهانی اسلامی و الگوی مکتب امام خمینی، عزمی جدی و جهادی دارد.

 

 

وی ادامه داد: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان در همین راستا و بر اساس اهداف زیرنظام «تامین فضا، تجهیزات و فنّاوری» در هفته‌ی دولت و همچنین شروع سال تحصیلی جدید به ترتیب تعداد 19 مدرسه با 180 کلاس درس از محل اعتبارات ملی و همچنین مشارکت خیرین محترم مدرسه ساز تحویل آموزش و پرورش استان خواهد داد.

 

 

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان بیان کرد: همچنین سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی تعداد 1300 کلاس درس در استان کرمان تا مهرماه استاندارد سازی خواهد شد و سیستم‌های حدود 400 کلاس درس نیز تعمیر شده‌اند.

 

 

وی در پایان گفت: علاوه بر این تعداد 79 چشمه سرویس بهداشتی در مدارس فاقد امکانات در دست ساخت است که تا ابتدای مهرماه تکمیل و تحویل مدارس استان خواهد شد.

 

کد خبر 1208314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha