کسب رتبه های برتر استانی کانون خدمت رضوی آران و بیدگل

مسئول روابط عمومی کانون خدمت رضوی آران و بیدگل از کسب رتبه های برتر استانی و کشوری توسط این کانون شهرستانی خبر داد.

میثم استادیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: مراسم تجلیل از رابطان، خادمان و خادمیاران برتر استان اصفهان با حضور مسئولان آستان قدس رضوی و مسئولان استانی در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار شد.

 

مسئول روابط عمومی کانون خدمت رضوی آران و بیدگل افزود: در این مراسم از خادمیاران و کانون های خدمت رضوی برتر استان اصفهان تجلیل شد که خادمیاران و کانون های خدمت آران و بیدگل عناوین برتر استانی و کشوری را به خود اختصاص دادند.

 

استادیان ادامه داد: در بخشی این آیین، از «عباس آذرباد» خادمیار و مسئول کانون خدمت رضوی آران و بیدگل که در سومین جشنواره خدمت رضوی در بخش ایده های خلاقانه و نوآورانه با طرح کسب و کارهای خرد و خانگی و اشتغال پایدار از بین ۲۷۶ طرح استان اصفهان در این جشنواره رتبه نخست را به دست آورد، تجلیل شد.

 

مسئول روابط عمومی کانون خدمت رضوی آران و بیدگل با اشاره به کسب رتبه برتر استان اصفهان از لحاظ رتبه خدمتی در سطح کشور گفت: شهرستان آران و بیدگل در سطح کانون های خدمت رضوی استان اصفهان، رتبه نخست خدمتی را با مدیریت کیفی کانون ها و بر اساس ارزیابی عملکرد کانون ها به دست آورد.

 

استادیان ادامه داد: همچنین کانون تخصصی خبر و فضای مجازی آران و بیدگل با مسئولیت حرمت السادات متولی به عنوان کانون تخصصی برتر استان اصفهان معرفی و تقدیر شد.

 

کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل در خردادماه ۱۴۰۰ همزمان با دهه کرامت و موالید فرخنده حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) با هدف ارائه خدمات مختلف به نیازمندان فعالیت خود را آغاز کرد و در مدت کوتاه فعالیت خود، اقدامات گسترده ای را در حوزه خدمت به نیازمندان آران و بیدگل و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی تدارک دیده است.

 

هم اکنون ۱۲۷ خادمیار رضوی شامل ۷۵ نفر زن و ۵۲ نفر مرد، ۱۵ یاور رضوی رسمی و ۲۱۰ یاور افتخاری در ۱۰ کانون عمومی مستقر در ۱۰ منطقه شهرستان و همجوار با مراکز خیریه، فرهنگی و مذهبی و کانون‌های تخصصی فعال تعلیم و تربیت، بهداشت و سلامت، بانوان و خانواده، خبر و فضای مجازی و زیارت در شهرستان آران و بیدگل فعالیت دارند.

کد خبر 1208319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha