پزشکان با ارائه خدمات به مردم از ایثار و ازخودگذشتگی برخوردارند

حجت‌الاسلام پورذهبی گفت: پزشکان به واسطه ارائه خدماتی که در جامعه ارائه می‌دهند در جامعه اثرگذارند و از ایثار و ازخودگذشتگی برخوردارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان صبح سه شنبه یکم شهریور ماه در دیدار با مدیرکل و پزشکان اداره‌کل پزشکی قانونی کردستان با تبریک روز پزشک اظهار کرد: همه ما به وجود پزشکان در جامعه افتخار می‌کنیم و معتقدیم که کار پزشکی شغل سختی است اما این خدمتی است که نیاز جامعه به شمار می‌رود.

 

 

وی بیان کرد: ورود به عرصه مهم پزشکی چندجنبه است که جنبه علمی و خدماتی را در بردارد و قطعا کسی که گره‌ای از کار کسی باز کند به لحاظ معنویت بسیار ارزشمند است.

 

 

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: در روایت آمده است که مومنین خدمتگزار همدیگر هستند و امام علی(ع) در این مورد می‌فرماید مومنین برای هم مفید هستند.

 

 

پورذهبی تصریح کرد: افرادی که گره‌ای از مشکل کسی بگشایند در جامعه اثرگذارند چون کار مفید به خلق انجام می‌دهند و از ایثار و ازخودگذشتگی برخوردارند.

 

 

بهتاش خانی‌آباد مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان نیز در این دیدار اظهار کرد: ۵۰ هزار مورد در سال گذشته معاینات مختلف توسط پزشکی قانونی در کردستان انجام شد.

 

 

وی با اشاره به ایجاد سالن معاینات جسد در بهشت محمدی سنندج از سال ۹۸ اعلام کرد: با ایجاد این سالن امکان تشییع جسد در محل بهشت محمدی فراهم شده و نیازی به انتقال جسد برای معاینات در مرکز پزشکی قانونی نیست.

 

 

خانی‌آباد یک سوم از کارکنان پزشکی قانونی استان را بانوان تشکیل می‌دهند، افزود: هشتاد نفر در پزشکی قانونی استان فعاایت دارند.

 

 

وی اضافه کرد: در شهر سقز فقط چهار کارمند فعالیت دارند و درخواست نیرو شده اما با جذب نیرو موافقت نشده است.

کد خبر 1208347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha