بهره برداری از۵۷ پروژه با اعتبار ۱۷۰ میلیارد تومان در سرایان

همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۵۷ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد تومان در شهرستان سرایان کلنگ زنی و افتتاح می شود.

«یاسر رضوی» فرماندار سرایان با بیان اینکه در هفته دولت ۵۷ پروژه با اعتبار بالغ بر ۱۷۰ میلیارد تومان در حوزه های عمرانی، صنعتی و کشاورزی شهرستان سرایان افتتاح و کلنگ زنی می شود، به خبرنگار شبستان در سرایان گفت: از مجموع این پروژه ها چهار پروژه شامل گاز رسانی به طرح ملی جهش مسکن، طرح ترافیکی تقاطع پمپ بنزین آیسک، کارخانه فرآوری خاور بنتونیت آیسک و احداث ساختمان اداری گاز آیسک کلنگ زنی می شود.

 


وی با اشاره به پروژه های شاخص شهرستان گفت: بهره برداری از پروژه باند دوم محور اصلی فردوس سرایان بیرجند، افتتاح سالن ورزشی بانوان آیسک، بهره برداری از کلینیک تخصصی ایثار، گازرسانی به چهار آبادی شهرستان، بهره برداری از روکش اصلاحی جاده بسطاق _کرغند، افتتاح کارخانه مواد غذایی شرکت اختر ارمغان نگین شرق و پروژه گاویان بندی در حوزه منابع طبیعی در روستای نرم و نوده، افتتاح طرح هادی در روستای بغداده به نمایندگی از چند روستای شهرستان سرایان از جمله این پروژه ها است که برای اجرای این پروژه ها اعتباری نزدیک به ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

 

 

فرماندار سرایان یکی از ویژگی‌های پروژه های هفته دولت در سال جاری را فراوانی خانوارهای بهره مند از مزایای این طرح‌ها عنوان و تصریح کرد: رویکرد ما در هفته دولت گزارش دهی خدمات یکساله دولت به مردم و بازدید به منظور بررسی طرح‌ها و رفع مشکلات آن است.

 


رضوی بیان کرد: بیشتر پروژها از اولویت‌های مورد نیاز مردم شهرستان و در حوزه پروژه های زیربنایی است که تقریبا بیشتر مردم شهرستان از مزایای این طرح ها برخوردار می شوند.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1208350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha