افتتاح ۱۸۲پروژه توزیع برق استان مرکزی در هفته دولت

محمودی از افتتاح ۱۸۲ پروژه توزیع برق با اعتباری بالغ بر ۲۱۴میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «محمود محمودی» ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت، به برنامه ها و پروژه های قابل افتتاح و بهره برداری توزیع برق اشاره کرد و  گفت: 182 پروژه توزیع برق با اعتباری بالغ بر 214میلیارد تومان در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی، افزود: از این تعداد 43پروژه برق‌رسانی در شهرستان اراک، 8 پروژه در آشتیان،34 پروژه در تفرش، 10 پروژه در خمین،12پروژه در خنداب، 25 پروژه در دلیجان،4  پروژه در زرندیه، 11پروژه در ساوه، 2پروژه در شازند، 7 پروژه در فراهان، 11پروژه درغرق آباد، 3پروژه در محلات و12پروژه در کمیجان، در مناطق مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان فعالیت ها و اقدامات انجام شده به همت دولتمردان است که مردم باید با فعالیت ها و اقدامات انجام شده توسط دولت سیزدهم آشنا شوند.

 

این مقام مسئول افزایش رضایت‌مندی مشترکان، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود، تأمین برق پایدار و مطمئن و بهره‌وری اقتصادی را از اهداف افتتاح این طرح‌ها دانست و بیان کرد: اصلاح شبکه های روستایی در قالب طرح بهارستان، اصلاح فیدرهای خروجی پست فوق توزیع اراک 6و 8، احداث خروجی پست 63کیلوولت دودهک دلیجان و شهیدوالا نژاد و اصلاح و احداث شبکه های فشار ضعیف و فشار متوسط به طول 650کیلومتردر نقاط مختلف استان نیز از جمله طرح های قابل افتتاح در هفته دولت است.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی همچنین به طرح جهادی نصب و اصلاح 18هزار دستگاه چراغ روشنایی معابر اشاره کرد و گفت:نصب، اصلاح و بهینه سازی  365دستگاه پست هوایی، نصب وجابجایی 4700پایه در نقاط مختلف استان نیز از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری در هفته دولت است.

کد خبر 1208371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha