تقدیر از عوامل نماهنگ سرود «ممنونم آقا» در رشت

امیری گفت: از عوامل ساخت نماهنگ سرود «ممنونم آقا» در رشت تجلیل شد.

«سیدغلامرضا امیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت اظهار کرد: حماسه با شکوه پیاده روی اربعین عالی‌ترین تجلی حرمت گذاری به امام حسین(ع) و اولیای الهی است.

 

معاون فرهنگی هنری سپاه قدس گیلان افزود: به مناسبت ایام اربعین حسینی سرود «ممنونم آقا»، با محوریت شعار «انا من حسین» با ۷۲ نفر از کودکان و نوجوانان در شهر لاهیجان و حمایت مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج گیلان تولید شده است.

 

وی با بیان اینکه سرود «ممنونم آقا» برگرفته از شعار اربعین ۱۴۰۱ «اناْ من حسین»، روایتی از پیاده روی اربعین حسینی از دیار رضوی به سمت کربلا و قدس است گفت: شاعر، آهنگساز و تهیه کننده این سرود، سید ایمان عباسی است که با تک خوانی مداح اهل بیت احمد محمدی پور تولید شده است.

 

امیری تصریح کرد: طی جلسه ای باحضور سیدمحمدجواد جعفری مدیر مرکز آفرینش های هنری بسیج گیلان از «سید ایمان عباسی» تهیه کننده و شاعر اثر  و «احمد محمدی پور» مداح تکخوان سرود، تقدیر بعمل آمد.

 

معاون فرهنگی هنری سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: این اثر در مدت حدود یک ماه با تلاش و پشتکار جمعی از فعالان فرهنگی شهرستان لاهیجان به سرودی با عنوان «ممنونم آقا» تبدیل شد.

 

 

کد خبر 1208387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha