ادای احترام خادمیاران رضوی به مقام شامخ علامه ذوالفنون

رحمانی گفت: یاوران و خادمیاران کانون جوانان و نوجوانان خدمت رضوی شهرستان بابل با حضور در روستای ایرا از توابع بخش لاریجان آمل ضمن ادای احترام به مقام شامخ آیت الله «حسن زاده آملی» با آرمان های والای این عالم وارسته تجدید بیعت کردند.

«رقیه رحمانی آملی»در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن گرامیداشت یاد و نام علامه حسن حسن زاده آملی(رحمت الله علیه)، اظهار کرد: خادمیاران کانون جوانان و نوجوانان خدمت رضوی در شهرستان بابل برای دستگیری از نیازمندان و انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماعی به خط هستند.

 

 مسئول کانون جوانان و نوجوانان خدمت رضوی شهرستان بابل به اولین سالگرد علامه ذوالفنون اشاره و بیان کرد: خادمیاران کانون جوانان و نوجوانان خدمت رضوی شهرستان بابل با حضور در روستای ایرا از توابع بخش لاریجان آمل با آرمان های والای این عالم وارسته تجدید بیعت کردند.

 

وی افزود: ۴۰نفر از یاوران و خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) با کاروانی متشکل از دو دستگاه مینی بوس با حضور در بیت الرحمه آرامگاه ابدی علامه ذوالفنون آیت الله «حسن زاده آملی» در روستای ایرا از توابع لاریجان آمل حاضر شده و در فضایی منور به شمیم صلوات خاصه امام رضا(ع) و ادعیه پربرکت حدیت کسا، وارث، زیارت عاشورا و مدیحه سرایی سجایای اهل بیت، مقبره این عالم جلیل القدر را با گلاب غبارروبی نموده  و شرکت کنندگان با قرائت فاتحه ای، به مقام شامخ این عالم مجاهد ادای احترام کردند.

 

رحمانی یادآورشد: برگزاری نشست بصیرتی و اقامه نماز ظهر و عصر و زیارت امام زاده عبدالله(ع) برادر بزرگوار امام رضا(ع) در شهر آمل از دیگر برنامه های حضور در ایرا بوده است.

 

 

کد خبر 1208391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha