یک فوتی و سه مصدوم درپی حادثه سقوط دیوار یک ساختمان

سخنگوی سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري کاشان گفت: در پی سقط دیوار برروی چهار شخص ۲۷ ، ۲۸ ، ۳۰ و ۳۳ساله ، تیم های تخصصی امدادنجات عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، روح الله فدایی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در پی تماس تلفنی روز گذشته با آتش نشانی کاشان، مبنی بر وقوع حادثه در خیابان جانبازان کاشان، ماموران تیم های امداد و نجات ایستگاه شماره ۴و ۶ این سازمان به محل اعزام شدند. 

 

سخنگوی آتش نشانی کاشان افزود: در این حادثه یک دیوار تازه احداث شده ساختمان درحال ساخت بر روی چهار نفر از کارگران اتباع افغانستان فرو می ریزد و آن ها را محبوس می کند که بلافاصله ماموران آتش نشانی با تجهیزات مربوطه اقدام به نجات افراد گرفتار در آوار کردند.

 

فدایی ادامه داد: در این حادثه متاسفانه یک کارگر ۳۰ ساله در پی حادثه فوت می‌کند ، ولی با حضور آتش نشانان تمامی افراد از زیر آوار خارج و تحویل تیم های عملیاتی اورژانس در محل شدند.

 

مسئول روابط عمومی آتش نشانی کاشان از شهروندان بویژه کارفرمایان ساختمانی خواست تا اصول ایمنی در ساخت وسازها و تخریب ها رعایت و شرایط ایمنی را در کل مراحل کار فراهم کنند تا دیگر شاهد حوادث از این دست نباشیم.

کد خبر 1208417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha