حضور همه آحاد مردم در طرح ملی ساده خوانی قرآن كریم مهم ترین هدف جشنواره صد است

طرح اولیه این برنامه بر این اساس شكل گرفت كه همه آحاد مردم بتوانند در بحث قرائت قرآن كریم مشاركت داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دكتر «منصور قصری زاده » مدیر شبكه رادیویی قرآن در خصوص جشنواره قرآنی صد كه با اقبال عمومی مردم همراه شد، گفت: طرح اولیه این برنامه بر این اساس شكل گرفت كه همه آحاد مردم بتوانند در بحث قرائت قرآن كریم مشاركت داشته باشند و این امر فقط مختص به افراد خاصی كه به صورت حرفه ای به قرائت قرآن كریم می پردازند، اختصاص نداشته باشد.

 

 وی در ادامه با بیان اینكه امام راحل (ره) روزی چندین بار به تلاوت قرآن كریم می پرداختند، افزود: تلاش ما بر این بوده است تا همه آحاد مردم را در این نهضت ملی قرآن كریم مشاركت دهیم و در راستای استمرار این طرح تصمیم گرفتیم تا از جزء یكم تلاوت قرآن كریم را آغاز نماییم تا هم تمركز بیشتری بر برنامه داشته و هم به این شیوه بتوانیم به نوعی آموزش جزء به جزء قرآن كریم را نیز داشته باشیم.

 

دكتر قصری زاده خاطرنشان كرد: همراهی و مشاركت دیگر ارگان ها و نهادها در این برنامه نیز دیگر هدف جشنواره صد در فصل جدید است تا بتوانیم همراهی همه جانبه كاركنان نهادهای مختلف را نیز در این برنامه داشته باشیم.

 

مدیر شبكه رادیویی قرآن همچنین یاد و خاطره حجت الاسلام والمسلمین مرحوم محمدرضا شهیدی پور استاد فقید قرآن كریم را گرامی داشت.

 

وی در پایان از حمایت های همه جانبه معاون صدا از جشنواره صد و همه دست اندركاران این برنامه در رادیو قرآن قدردانی كرد.

کد خبر 1208426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha