انجام ثبت نام نهایی برای دانشگاهیان دانشگاه شیراز در کاروان پیاده ‌روی اربعین حسینی

مومن زاده گفت: فرآیند ثبت ‌نام دانشگاهیان دانشگاه شیراز برای حضور در کاروان پیاده ‌روی اربعین حسینی آغاز شده است و ثبت ‌نام نهایی نیز از ۵ تا ۱۰ شهریور به انجام خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی مومن زاده»، امروز (سه شنبه 1 شهریور) با اشاره به ثبت ‌نام کاروان پیاده ‌روی اربعین حسینی در جمع خبرنگاران گفت: فرآیند ثبت ‌نام دانشگاهیان دانشگاه شیراز برای حضور در کاروان پیاده ‌روی اربعین حسینی آغاز شده است.

مدیر فرهنگی دانشگاه شیراز افزود: پیش ‌ثبت نام کاروان پیاده ‌روی هیئت «دانشگاهیان رهروان کربلا» به‌ صورت آنلاین است و تا 30 مرداد ادامه داشت و ثبت ‌نام نهایی نیز از 5 تا 10 شهریور به انجام خواهد رسید.

وی اضافه کرد: این سفر نیز ۲۰ تا ۲۹شهریور و همراه با برنامه‌ های فرهنگی در نجف و کربلا برگزار خواهد شد و  دانشگاهیان دانشگاه شیراز که از سال۱۳۹۴ تاکنون هرساله، همراه با هیئت دانشگاهی «رهروان کربلا» در پیاد ه‌روی اربعین حسینی شرکت می ‌کنند؛،امسال نیز با شعار «مع امام منصور» در پیاده‌ روی اربعین حسینی حضور خواهند داشت.

مومن زاده اعلام کرد: در این کاروان که با حضور 300 نفر از دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت‌ علمی دانشگاه شیراز برگزار می شود، اعضای حاضر به صورت دسته جمعی از نجف اشرف به سمت کربلای معلی پیاده‌ روی می کنند.

وی تاکید کرد: معاونت فرهنگی‌ دانشجویی دانشگاه شیراز ضمن تامین اتوبوس ‌های رفت‌ و برگشت به مرزهای زمینی و انجام سایر تدارکات لازم برای این سفر، نیمی از هزینه‌ این سفر را نیز به ‌صورت وام قرض ‌الحسنه به دانشگاهیان پرداخت خواهد کرد و دانشگاهیان متقاضی این وام باید در زمان مقرر برای تکمیل فرم ثبت ‌نام، اقدام کنند.

کد خبر 1208477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha