انجام سه پروژه عمرانی در حوزه کتابخانه های عمومی در استان فارس به مناسبت هفته دولت

منوچهری گفت: سه پروژه عمرانی در حوزه کتابخانه های عمومی در استان فارس به مناسبت هفته دولت به انجام خواهد رسید که شامل افتتاح یک باب کتابخانه و کلنگ ‌زنی ۲ پروژه کتابخانه ‌ای است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «روح الله منوچهری»، امروز (سه شنبه 1 شهریور) از افتتاح یک باب کتابخانه و کلنگ ‌زنی 2 پروژه کتابخانه ‌ای در فارس در فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: این پروژه ها به مناسبت هفته دولت در فارس مورد افتتاح قرار خواهند گرفت و شاهد انجام سه پروژه عمرانی در حوزه کتابخانه های عمومی در استان خواهیم بود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس افزود: بر این اساس مراسم افتتاح کتابخانه عمومی روستای «شیخ عبود» شهرستان بیضا و کلنگ زنی 2 پروژه کتابخانه ای فارس همزمان با هفته دولت به انجام خواهد رسید.

وی اضافه کرد: کلنگ ‌زنی کتابخانه شهر فاقد کتابخانه «طسوج» شهرستان کوار و کلنگ ‌زنی کتابخانه روستای «ده‌ خیرسفلی» شهرستان داراب نیز از این موارد است.

منوچهری اعلام کرد: کتابخانه عمومی روستای «شیخ عبود» با زیربنای 110 مترمربع توسط هیئت امنای مسجد «ولی‌عصر (عج)» روستا به صورت حق انتفاع 15 ساله در اختیار اداره کل کتابخانه ‌های عمومی فارس گذاشته شده و اداره کل کتابخانه ‌های فارس با تامین نیروی انسانی و تجهیز این کتابخانه با اعتبار بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال، این پروژه را در هفته دولت تقدیم مردم خواهد کرد.

وی ادامه داد: زمین کتابخانه شهر فاقد کتابخانه «طسوج» شهرستان کوار توسط شورای اسلامی و شهرداری طسوج واگذار شده است و این کتابخانه به همت «شعبان انصاری فر»، خیرنیک اندیش شهرستان کوار با زیربنای 220 مترمربع ساخته و برای تجهیز و راه ‌اندازی به اداره کل کتابخانه‌ های عمومی فارس واگذار خواهد شد.

منوچهری تاکید کرد: زمین کتابخانه روستای «ده‌ خیرسفلی» داراب نیز با مساحت 298 مترمربع توسط دهیاری واگذار شده‌ و توسط «مجتبی قناعت»، خیر دارابی با زیربنای 120 مترمربع ساخته خواهد شد.

کد خبر 1208479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha