میزهای خدمت جهادی در هفته دولت برپا می شود

سرهنگ کهنسال با اشاره به برگزاری برنامه های عمومی و تخصصی در هفته دولت؛ گفت: در این راستا میزهای خدمت جهادی روز جمعه در محل برگزاری نماز جمعه در جهت پاسخگویی به مشکلات مردم برپا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد،  سرهنگ پاسدار «ابوالفصل کهنسال» امروز (۱ شهریور) در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت و روز بسیج کارمندان در محل سازمان بسیج ادارات و کارمندان خراسان رضوی برگزار شد؛ بیان کرد: بسیج ادارات و کارمندان در کنار سایر اقشار بسیج در بدنه دولت و دستگاهای دولتی با هدف توانمندسازی کارمندان دولت و در جهت خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم فعالیت می کند.

 

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان خراسان رضوی اظهار داشت: ما در صدد آشنایی هر چه بیشتر کارمندان و خانواده های آنها با ارزش های دینی و انقلابی هستیم و معتقدیم اگر کارمندان با عقاید دینی آشنا شوند خدمت رسانی بهتری را به مراجعین خواهند داشت.

 

وی با بیان اینکه حوزه بسیج ادارات در دوبخش برنامه های عمومی و تخصصی فعالیت می کنند؛ افزود: از جمله فعالیت های عمومی این سازمان تشکیل ستاد بزرگداشت هفته دولت و روز کارمند در سطح کلیه حوزه ها و پایگاهها، اجرای برنامه های خانوادگی چون راهپیمایی خانوادگی، غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا و برنامه های دیگری چون اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی، پیامک و اتوماسیون اداری در خصوص ویژگی های کارمند طراز انقلاب و استفاده از ظرفیت ائمه جماعات حاضر در  ادارات برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، مشارکت کارمندان به صورت پایگاه محور در پویش نذر خون و جمع آوری کمک های مومنانه در راستای تهیه بسته های معیشتی، کمک هزینه درمانی، تهیه جهیزیه و ..در قالب انعقاد قرارداد با کمیته امداد با عنوان طرح شهید رجایی می باشد.

 

سرهنگ کهنسال در خصوص برنامه های تخصصی سازمان بسیج ادارات گفت: در هر شهرستانی و به تبع آن مشهد مراسمی برای تقدیر از کارمندان نمونه برگزار خواهد شد؛ همچنین در روز جمعه همه کارمندان با بنر پایگاه خود در نماز جمعه شرکت و در حاشیه نماز جمعه در قالب میزهای خدمت جهادی پاسخگوی مشکلات مردم خواهند بود. از طریق این میزها مشکلات شناسایی و با ارتباط با بسیج اقشار، کارخانجات، محلات و ادارات مرتبط به آن مشکل، را پای کار می آوریم.

 

وی از دیگر برنامه های تخصصی را رزمایش و اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم عنوان کرد و افزود: ۸ شهریور همزمان با سراسرکشور مراسمی با عنوان آغاز اردوهای گروههای بسیج سازمان بسیج ادارات استان برگزار می شود و فعالیت های آنها تا ۱۴ شهریور ادامه خواهد داشت؛ این گروهها در دو عرصه عمومی و تخصصی از جمله بازسازی منازل محرومین،  مباحث کشاورزی  دامداری، روشنایی و ... خدمت رسانی خواهند کرد.

 

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان خراسان رضوی تعداد این گروههای جهادی را ۲۵ گروه عنوان کرد و گفت:  در استان بسیج ادارات در ۳۰ حوزه تخصصی فعالیت دارند که از این رقم مشهد در هفت حوزه تخصصی از جمله حوزه انرژی ، سیاسی و اجتماعی و آموزشی، شهرداری و آستان قدس رضوی ، جهاد، پولی و مالی فعالیت می کند.

 

سرهنگ کهنسال با بیان اینکه همه فعالیت های ما در جهت افزایش سطح رضایتمندی مردم است؛ اظهار داشت:  در استان ۵۷۰ پایگاه مقاومت و در مشهد ۱۸۵ پایگاه فعالیت دارند؛ همچنین ۴۰ هزار کارمند در استان عضو بسیج سازمان ادارات می باشند.

انتهای پیام/

کد خبر 1208505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha