برگزاری جلسه کمیته پشتیبانی بسیج دانش آموزی

جلسه کمیته پشتیبانی بسیج دانش آموزی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش ،فرماندهی سپاه الغدیر استان و جمعی از مسئولین و کارشناسان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد،‌ جلسه کمیته پشتیبانی بسیج دانش آموزی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش ،فرماندهی سپاه الغدیر استان و جمعی از مسئولین و کارشناسان برگزار شد.

محمد کاظم رحیمی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش با گرامیداشت هفته دولت گفت: نبودن فاصله و شکاف بین مردم و مسئولین یکی از رموز موفقیت نظام است و کاهش این فاصله حس تعلق و انسجام اجتماعی را بالا می برد.

 وی افزود: باید با حفظ اصول و ارزش ها به گونه ای عمل کنیم که حس همدلی و تعلق به نظام سیاسی افزایش پیدا کند و اگر خروجی هفته دولت این پیامد را نداشته باشد قطعا به خطا می رویم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اظهار داشت:حوزه بسیح دانش آموزی تشکلی فراسازمانی است که می تواند به پرورش سیاسی،اجتماعی دانش آموزان به معنای عام کمک کند.

رحیمی نژاد گفت: سازمان و ساختار بسیج به گونه ای شکل گرفته است که هر چه از آحاد جامعه و اقشار مختلف مردم باشد طبیعتا موفقیت بیشتری خواهد داشت.

 مدیر کل آموزش و پرورش خواستار تلفیق طرح ها ی هم عرض در حوزه فرهنگی و پرورشی و بسیج شد و گفت:باید با همکاری و هم افزایی با کیفی سازی طرح ها به کار وسعت ببخشیم.

سردار زارع کمالی فرماندهی سپاه الغدیر استان هم در این جلسه با تشکر از اقدامات صورت گرفته در حوزه بسیج دانش آموزی گفت:دغدغه ما این است که مدارس ما مدارس اسلامی شود.

زارع کمالی اظهار داشت: برنامه های آموزشی و پرورشی در مدارس باید با محوریت دانش آموزان اتفاق بیفتد.

ارائه گزارش طرح یاوران ولایت دختران و پسران مقطع متوسطه اول،طرح شهید بهنام محمدی و برگزاری دوره توانمند سازی ویژه سرگروه های آموزشی طرح ،ارائه پیشنهادات در خصوص برگزاری کنگره ملی 1000 دانش آموز شهید ،طرح لاله های روشن،اعزام 9500 نفر از دانش آموزان به راهیان نور،رزمایش کمک های مومنانه،تدوین دستورالعمل درس آمادگی دفاعی،برگزاری دوره های توانمند سازی ویژه دبیران درس آمادگی دفاعی و تهیه تولیدات رسانه ای و سمعی و بصری از سرفصل کتب درسی توسط حجت الاسلام والمسلمین قطبی مسئول بسیج دانش آموزی از دیگر برنامه های این جلسه بود.

کد خبر 1208618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha