آماده سازی ۳۰۰ هکتار از اراضی مازندران برای احداث مسکن ملی در دستور کار بسیج است

حبیب زاده با بیان اینکه در کشور احداث مسکن ملی در ۲۰۰۰هکتار از اراضی درحال مذاکره هستیم، گفت: آماده سازی ۳۰۰هکتار از اراضی مازندران برای احداث مسکن ملی در دستور کار بسیج است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌ «مجتبی حبیب زاده مقدم» امروز(یکم شهریور) در نشست امضای تفاهم نامه همکاری مشترک برای تسهیل و تسریع در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان مازندران مابین سپاه کربلا، موسسه مسکن و عمران اجتماعی سازمان بسیج کشور و اداره کل راه و شهرسازي مازندران با بیان اینکه در قالب این تفاهم نامه بسیج به کمک دولت می آید، اظهار کرد: دغدغه اصلی مردم تامین مسکن است برای رفع این مشکل نیاز است همه گروه ها به کمک دولت بیایند.

 

مدیرعامل موسسه مسکن و عمران اجتماعی سازمان بسیج کشور با بیان اینکه در استان فارس میزان ۵۲۰هکتار تفاهم انجام شده است، افزود: در مازندران نیز به میزان ۳۰۰هکتار بحث شهرک سازی و آماده سازی طرح نهضت ملی مسکن در حال انعقاد تفاهم است و فردا ماسین آلات به سمت استان گسیل خواهد رفت تا مردم به سرعت خانه دار شوند.

 

وی با بیان اینکه تلاش داریم کار به صورت جهادی انجام شود، گفت: در استان های فارس، مازندران، سمنان، آذربایجان شرقی، زنجان و خراسان جنوبی تفاهم نامه همکاری به امضا رسید.

 

حبیب زاده با بیان اینکه در کشور بالغ بر۲۰۰۰هکتار درحال مذاکره هستیم، یادآورشد: تا به امروز استان های فارس و مازندران نهایی شدند.

 

وی با بیان اینکه تلاش داریم پروژه مسکن ملی در هر استان بااستفاده از ظرفیت بومیان احداث شود، گفت: این پروژه در استان ها فرصت مناسبی برای اشتغال کارگران بومی است.

 

کد خبر 1208569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha