سهمیه آرد مریوان در ایام اربعین افزایش می‌یابد

اسکندری گفت: سهمیه آرد شهرستان مریوان به دلیلی وجود مسافران و زائران در ایام اربعین افزایش پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، پیمان اسکندری رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان عصر سه شنبه یکم شهریور ماه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی کمک‌رسانی به زائران اربعین حسینی که با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه، مسئول ستاد عتبات استان کردستان، تولید کنندگان، اتحادیه‌ها فروشگاه‌های زنجیره‌ای، شرکت‌های محصولات بخش کشاورزی و تولید کنندگان برتر استان، برگزار شد، با اشاره به اینکه مرز باشماق به عنوان یکی از مرزهای تردد زائران اربعین مهیا شد، اظهار کرد: در مراسم اربعین مرز باشماق شهرستان مریوان تردد بیشتری خواهد داشت.

 

 

وی افزود: با توجه به ازدحام و ترافیک در شهرستان مریوان به دلیل حجم بالای زائران جهت ورود به کشور عراق نیاز به اندیشیدن تدابیری دارد که این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

 

 

اسکندری بیان کرد: سهمیه آرد شهرستان مریوان به دلیل وجود مسافران و زائران در ایام اربعین افزایش پیدا خواهد کرد.

 

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان اعلام کرد: در شهرستان مریوان طبق اعلام استانداری کردستان، برنامه‌‌ریزی و آمادگی لازم برای پذیرش و اسکان زائران فراهم شده و پارکینگ‌هایی در داخل شهر و جوار مرز برای خودروی زائران اندیشیده شده است.

 

 

وی تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی نیز از تمام توان خود جهت کمک به زائران در تمامی امور مرتبط با وظایف محوله از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

 

 

اسکندری اضافه کرد: کمک جهاد کشاورزی برای تمامی موکب‌هاست و با توجه به اینکه هر ساله کمک‌های این سازمان برای زائران جاری و ساری بوده امسال نیز پررنگ‌تر از سال‌های گذشته با تمام توان کمک حال موکب‌های مرز باشماق خواهیم بود.

کد خبر 1208513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha