برپایی میز خدمت شعب بانک مسکن کردستان ویژه هفته دولت

راست‌بین از برپایی میز خدمت شعب بانک مسکن در استان کردستان ویژه هفته دولت خبر داد.

امید راست‌بین مدیر شعب بانک مسکن استان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان از راه‌اندازی میز خدمت در شعب بانک مسکن سراسر کشور در آغاز هفته دولت به مدت دو هفته در جهت خدمت رسانی به مردم شریف استان کردستان خبر داد.

 

 

وی با اشاره به اقدامات بانک در هفته دولت، اظهار کرد: با توجه به دیدگاه مدیرعامل بانک مسکن درخصوص اینکه روسای شعب در واقع خود یک مدیرعامل بوده و توانایی و مهارت رفع مشکلات مشتریان را دارند، لذا هر شعبه بانک با اختیار کامل می‌تواند پاسخگوی مشکلات و دغدغه‌های شهروندان در حوزه فعالیت‌ها و خدمات این بانک باشد.

 

 

مدیر شعب بانک مسکن استان کردستان یادآور شد: هفته دولت بهترین بهانه برای تسریع و تسهیل این دیدگاه بوده و در این خصوص مدیرعامل بانک مسکن دستورات ویژه‌ای را صادر کرده‌اند.

 

 

مدیر شعب استان کردستان اضافه کرد: براساس این دستور، مقرر شد به مدت دو هفته در تمامی شعب استان کردستان میز خدمت با هدف پاسخگویی مسئولان شعب به منظور رسیدگی و رفع مشکلات و مسائل مشتریان بانک برپا شود.

 

 

راست بین عنوان کرد: بدین منظور اولین بازدید میدانی در راستای نظارت بر اجرای دستور مدیرعامل از شعب شهرستان سنندج انجام شد و از نزدیک بر نحوه رسیدگی روسای شعب به مشکلات مرد نظارت شد.

کد خبر 1208514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha