توسعه فعالیت های قرآنی در مراکز تولیدی موجب رونق تولید می شود

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت:اگر واحدهای تولیدی و کارگری، قرآن را سرلوحه کار خود قرار دهند و بتوانند فعالیت‌های قرآنی خود را گسترش دهند، به طور قطع در تولید و پیشرفت کارشان هم اثر دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(یکم شهریور) در حاشیه بازدید از کارخانه فولادین ذوب آمل با بیان اینکه این کارخانه به عنوان یک مرکز تولیدی جهاد فرهنگی را در کنار جهاد اقتصادی توأمان انجام میدهد شایسته تقدیر است، اظهار کرد: مشکل ما در بسیار موارد اقدام عملی است اگر از دغدغه های رهبری در راستای عمل و اقدام تبعیت بشود خیلی از مشکلات به وجود نمی آمد و بسیاری از مشکلات هم مرتفع می شد.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه علاوه بر اقتدا به سنت ائمه(علیهم السلام) در عمل نیز باید به سیره و فضایل ائمه اطهار(علیهم السلام) اقتدا کنیم، گفت: ترویج دین و قرآن در حاشیه تولید ارزشمند است.

 

وی با ببان اینکه ترویج ازدواج آسان، برگزیدن نام نیکو برای فرزندان، ترویج قرآن و نماز و ...توسط مراکز تولیدی بین کارکنان و کارگران درخورتحسین است، افزود: برخی مدیران ناکارآمد در گذشته موجب شدن قطار پیشرفت در کشور از حرکت بایستد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی به عزم دولت سیزدهم برای پیشرفت کشور در حوزه های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: اگر واحدهای تولیدی و کارگری، قرآن را سرلوحه کار خود قرار دهند و بتوانند فعالیت‌های قرآنی خود را گسترش دهند، به طور قطع در تولید و پیشرفت کارشان هم اثر دارد.

 

کد خبر 1208561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha