بیش از ۶۰۰ پروژه طی هفته دولت در استان کرمان افتتاح می شود

فداکار از افتتاح بیش از ۶۰۰ پروژه با اعتبار پنج هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت در استان خبر داد و گفت: ۶۱ درصد این پروژه ها اعتبار ملی، ۳۱ درصد منابع استانی و مابقی اعتبار ملی-استانی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمد مهدی فداکار، سه شنبه شب(اول شهریور) به مناسبت هفته دولت در گفتگوی ویژه شبکه استانی سیمای مرکز کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر؛ گفت: در حالیکه اتفاقات کشور محصول همکاری همه قوا است اما عمده بار اجرا بر عهده دولت است.

 

 

 

استاندار کرمان با بیان اینکه هفته دولت فرصتی برای مرور آرمان و منش و شیوه کشورداری این شهدا و از طرفی بیان خدمات دولت است؛ افزود: برنامه های هفته دولت در استان از چهارشنبه(دوم شهریورماه) آغاز و تا چهارشنبه هفته بعد ادامه دارد.

 

 

 

وی آغاز برنامه های هفته دولت را غبارروبی مزارشهدا اعلام و بیان کرد: سرکشی مدیران از خانواده شهدا، افتتاح و کلنگ زنی پروژه ها، حضور برخی وزرا، میز خدمت در نمازجمعه برای پاسخگویی مدیران و... بخشی از برنامه ها هفته دولت است.

 

 

 

فداکار از افتتاح بیش از 600 پروژه با اعتبار پنج هزار و 400 میلیارد تومان در هفته دولت در استان خبر داد و گفت: 61 درصد این پروژه ها اعتبار ملی، 31 درصد منابع استانی و مابقی اعتبار ملی-استانی دارد.

 

 

 

وی ادامه داد: بیشترین پروژه های افتتاحی مربوط به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اداره کل نوسازی مدارس، مخابرات و به لحاظ اعتباری بیشترین اعتبارات مربوط به شرکت گاز است.

 

 

 

استاندار کرمان افزود: شهرستان کرمان بیشترین تعداد پروژه را دارد و شهرستان زرند بیشترین اعتبار پروژه های هفته دولت را زیرا یکی از بزرگترین پروژه ها(نیروگاه) در زرند افتتاح می شود.

 

 

وی با بیان اینکه یکی از زیرساخت های مهم برای صنایع، گاز است؛ افزود: سه هزار و 400 میلیارد تومان از اعتبارات مربوط به شرکت گاز است و این شرکت در سال جاری 30 درصد نسبت به تعهدات خود جلوتر است و در شرکت گاز هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان پروژه جدید برای سال آینده کلنگ زنی می شود. 

کد خبر 1208562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha