ايجاد ۹۳ فرصت شغلي با صدور چهار پروانه بهره برداري صنعتی

مدير صنعت، معدن و تجارت فاروج گفت: ظرف يكسال اخير چهار پروانه بهره برداري صنعتي صادر شده كه اين واحدها زمينه اشتغال ۹۳ نفر را فراهم كرده اند.

«احسان افتخاري» به خبرنگار خبرگزاري شبستان در فاروج گفت: شماري از اين واحدها در شهرك صنعتي فعال شده و بخشي در ملك سرمايه گذار در سطح روستاهاي شهرستان كه از جمله فاز دوم واحد قوطي سازي مجموعه کشت و صنعت مزرعه سبز خرم واقع در کیلومتر 6 جاده روستای برگرد است.

 

مدير صنعت،‌معدن و تجارت شهرستان فاروج، قوطي كنسرو فولادي با ظرفیت تولید سالیانه 16 هزارتُن و میزان اشتغال 75 نفر را از محصولات اين واحد برشمرد و افزود: سرمايه گذاري انجام شده در اين واحد پنج ميليارد و 901 ميليون و 724 هزار ريال بوده است.

 

وي گفت:‌ در همين مجموعه،‌ در كليددار آسان بازشو با ظرفیت تولید سالیانه 1300 تُن راه اندازي شده است.

 

افتخاري سه واحد ديگر را واقع در شهرك صنعتي عنوان كرد و افزود:‌ واحد تولیدی آرایشی بهداشتی با محصول بی رنگ کننده مو با ظرفیت تولیدی سالیانه 1200تُن و میزان اشتغالزایی پنج نفر 20 ميليارد ريال  بوده است.

 

وي گفت:‌ واحد توليدي ساخت دستگاه ماينر با ظرفیت تولید سالیانه شش هزار دستگاه و میزان اشتغالزایی 9 نفر با سرمايه گذاري 14 ميليارد و 880 ميليون ريالي و استخراج رمز ارز با ظرفيت تولید سالیانه 1980 تراهش بر ثانیه و اشتغالزایی سه  نفر با کل سرمایه گذاری انجام شده 54 ميليارد و 770 ميليون ريال واحدهاي ديگر  صاحب  پروانه بهره برداري شده طی يك سال اخير است.

کد خبر 1208581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha