ایجاد فاصله بین ملت‌ها و دولت‌ها خطرناک‌ترین ابزار دشمن برای تضعیف کشور است

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه ایجاد فاصله بین ملت‌ها و دولت‌ها خطرناک‌ترین ابزار دشمن برای تضعیف کشور است، گفت: با همه موانع اما صدای جمهوری اسلامی ایران به دنیا رسیده و عدالت می خواهند و آدرس مهدی آخرالزمان(عج) را از کربلا می گیرند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» صبح امروز (۲ شهریور) در دیدار با استاندار، معاونان و فرمانداران خراسان جنوبی با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: همانطور که هر موجودی آفتی دارد شجره انسانی نیز آفات دارد که در طول تاریخ به صورت های مختلف بوده است اما از ۴۰۰ قبل که به صورت استعماری برای سلطه بر کل جهان برنامه ریزی شده، این آفت بین المللی برای انسان مظلوم شده است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: استعمارگران در تعدی، تجاوز، سلطه و دزدی تجربه کافی دارند یعنی در جهت کارشناسی های منفی ممتاز هستند که از ۲۰۰ سال قبل هم که به کشورهای اسلامی آمده، سوابق زشت انگلیس و امریکایی ها را تاکنون شاهد هستیم.

 

وی با بیان اینکه ابزار کار استعمارگران اول تضعیف ملت ها و بعد تسلط بر آنان است، تصریح کرد: دشمن به قول خودش همه گزینه ها را روی میز دارد و تضعیف ملت ها را نیز را به هر روشی از جمله ترویج فساد، فحشا، دروغ، مواد مخدر، تحریف، اختلاف و ... دنبال می کنند.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه ایجاد فاصله بین ملت‌ها و دولت‌ها خطرناک‌ترین ابزار دشمن برای تضعیف یک کشور است، ادامه داد: دولت ها براساس صداقت خود برای ملت‌ها نقشه راه دارند و اطاعت ملت‌ها از دولت‌ها در راستای کارهای مثبت یکی از شرایط قدرتشان است و دشمن کاملا به این امر توجه داشته است.

 

امام جمعه بیرجند یادآور شد: نفوذ و تسلط استعمار بر قاجار و ابزار دست قرار دادن پادشاهان کار مشکلی نبوده و امیرکبیرها به شهادت رسیدند اما در عین حال به آن قانع نبودند چون یک سلسله پادشاهی بوده و به نسبت نفوذی که در بین مردم داشتند آن را تغییر دادند و جریان بی ریشه و فاسدی مثل رضاخان پلید را مسلط کردند تا فاصله ها زیاد شود.

 

وی بیان کرد: در حالی که در دین خدا همه شایستگی و کرامت برای مسئولان نظام دینی منظور شده که خود به خود جذابیت و محبوبیت دارد اما آن طرف قضیه این است که دشمن از همه ابزارها از جمله ایجاد فاصله بین دولت ها و ملت ها برای تضعیف استفاده می کنند و این کار را انجام دادند.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه طرح استعماری آنان برای فراگیری که به اصطلاح پایان تاریخ است برایشان جواب می گفت و دو نیمکره شرق و غرب بر دنیا مسلط بود، افزود: اما ملاحظه کردید که وجود انقلاب اسلامی جلوی امریکا را از سلطه جهانی گرفت.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انقلاب در ذات خودش یعنی اسلام نه یک کلمه کم نه یک کلمه زیاد، تصریح کرد: اما دشمن همین روش را برای این انقلاب بکار برد شما اتصال مردم را پیش از آمدن دولت موقت و بی صدر در نظر بگیرید که همه متصل به هم بودند اما نفوذ دشمن در این جریان و حرکت هایی که از سوی دولت موقت به سمت غرب انجام شد و در ادامه انقلاب های رنگی سبز و بنفشی که انجام دادند همه برای فاصله انداختن بین ملت و دولت است.

 

وی بیان کرد: برخی اقداماتی که در این سالها انجام شد فاصله بین ملت و دولت را زیاد کرد و دشمن به این امر خیلی امید بسته بود و تا جایی پیش رفتند که علنی می گفتند ۱۳ آبان و ۲۲ بهمنی نخواهد بود.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه قوی بودن انقلاب اسلامی مربوط به خداست و ما باید عذر تقصیر بیاوریم چون خیلی کم کاری می کنیم اما جایی که لازم است دستی از غیب می آید و دست رد بر سینه دشمن می زند، گفت: در داخل کشور با رأی مردم، دولت مردمی و انقلابی روی کار آمد و منطقه هم می جوشد و ملت ها در کشورهای غربی در حال تحول هستند و این کار خداست اما باید ما این فرصت را نسوزانیم.

 

امام جمعه بیرجند با تأکید بر اینکه بعد از دو سال کرونا دوباره دنیا انتظار اربعین حسینی می کشد چون مردم به دنبال عدالت هستند، افزود: با همه موانع اما صدای جمهوری اسلامی ایران به دنیا رسیده و عدالت می خواهند و آدرس مهدی آخرالزمان(عج) را از کربلا می گیرند.

 

وی بیان کرد: در سایه لطف بی کران الهی چنین رقم خورد و دولت به معنی عام آن که شامل سه قوا می شود هرگز این جامعیت امروز را نداشته است و دولتی قانون‌دان و مجرب، قوه قضایی با کمال تسلط بر قانون همراه با عدالت و مجلسی با تسلط بر قانون و مسائل اجرایی با هم ترکیب شدند و کسانی که تصور می کنند با شب بازی اینها را گول می زنند خیالشان راحت باشد اینها گول نمی خورند؛ این تأیید الهی است بنابراین خیلی باید قدردانی شود و این انقلاب جهان ر از آفت بسیار خطرناک حفظ کرد و اگر ما کوتاهی کنیم مردم جهان فردا گربیان ما را خواهند گرفت.

 

آیت الله عبادی تأکید کرد: دولت ها موظفند قانون اساسی را پیاده کنند و این آزمایش الهی است که باید توجه داشته باشیم و امیداریم دولت انقلابی با تلاش شبانه روزی خود از احقاق حق و اجرای عدالت کوتاهی نکنند قدر این مردم  صبور را بدانند.

 

 

 

 

 

کد خبر 1208591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha