هفتاد و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین برگزار شد

هفتاد و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین با حضور نماینده دیار ۱۵ خرداد در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه موقت و فرماندار در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان هفتاد و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین با حضور نماینده دیار 15 خرداد در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه موقت و فرماندار در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین جعفر طزری امام جمعه خیرآباد ضمن تسلیت ایام سوگواری آقا ابا عبدالله الحسین(ع) و تبریک سالروز آزادی اسرای سرافراز 8 سال دفاع مقدس در خصوص موضوعات دستور جلسه مباحثی را مطرح نمود .

در ادامه طاهر طاهری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین مصوبات جلسه قبل را بازخوانی و توضیحات سایر نهادها و ادارات را در خصوص روند رسیدگی به مصوبات ارائه داد و دستور جلسه را برای حاضرین قرائت نمود:

۱-برنامه ریزی و طرح پیشنهادات در خصوص برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی از میدان حضرت امام خمینی(ره) به سوی امامزاده یحیی(ع)

۲-بررسی و برنامه ریزی در خصوص گرامیداشت هفته دفاع مقدس

۳-بررسی و برنامه ریزی در خصوص موضوعات قرآنی شهرستان

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی، امام جمعه موقت شهرستان  و مدیر کل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در خصوص دستور جلسه، بخصوص موضوع شورای توسعه فرهنگ قرآنی مواردی را اشاره و پیگیری و اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی و توسعه قرآنی را نیز تاکید کرد.

حسین نوش آبادی نماینده دشت ورامین در مجلس شورای اسلامی به اهمیت و جایگاه شورای فرهنگ عمومی تاکید کرده و اجرای صحیح مصوبات را توسط همه  دستگاهها امری حیاتی دانست.

در پایان مجید درویشی فرماندار شهرستان نیز در خصوص  موضوعات مطروحه در جلسه ضمن تاکید بر اجرا شدن مصوبات به خصوص شورای توسعه قرآنی نیز نظرات خود را بیان کرد.

کد خبر 1208610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha