اعلام هزینه بلیط سفر به مرز چذابه توسط وزیر/ مرز چذابه مسیر انتقال زائران اربعین به استان یزد است

رستگاری با اشاره به اعلام رسمی کشوری در خصوص هزینه بلیط های سفر به اربعین گفت: هزینه بلیط سفر به مرز چذابه به صورت رسمی توسط وزیر اعلام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد رستگاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد در نشست ستاد اربعین استان یزد گفت: در راستای استفاده از ناوگان حمل و نقل جاده ای مراکز معاینه فنی خود را به کار گرفته ایم.

 

وی در خصوص قیمت گذاری ها در خصوص بلیط های مسافران اربعین حسینی تا مرز گفت: قیمتی در خصوص این سفرها اعلام نشده است و به زودی به صورت کشوری توسط وزیر اعلام می شود.

 

رستگاری ادامه داد: مبنای قیمت ها توافقات انجمن های کل کشور است ولی پیشنهادی مبنی بر 40 میلیون تومان بوده است ولی هنوز اعلام نشده و تا یک هفته آینده توسط وزیر به صورت قطعی اعلام می شود.

 

وی گفت: یکی از مسائل و مشکلات در سال های گذشته در خصوص نظارت ها بوده است که امسال سعی کرده ایم نظارت ها را به خوبی انام دهیم و با متخلفان برخوردهای جدی داشته باشیم.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد ادامه داد: ما در استان 343 ناوگان حمل و نقل داریم که 190 مورد صلاحیت فنی دارد و از این تعداد نیز 150 مورد در خطوط استان و 40 مورد به صورت خصوصی هستند که سعی کرده ایم از این نواگان استفاده نیم.

 

رستگاری گفت: پیشبینی ها بر اساس مشکل برگشت زائران است که امیدواریم به خوبی بتوانیم از ظرفیت ها استفاده کنیم و خدمت رسانی داشته باشیم.

 

وی با اشاره به مسیر مسافرت به اربعین حسینی از طریق مرز چذابه گفت: مسیر یزد، ابرکوه، سورمق مهردشت شیراز رامهرمز سوسنگرد و چذابه است

کد خبر 1208612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha