هزینه های خدمات درمان ناباروری زیرپوشش بیمه سلامت قرار گرفت

قجربیگی گفت: هزینه های خدمات درمان ناباروری در بیمارستان های دولتی و خصوصی زیرپوشش بیمه سلامت قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «پیمان قجربیگی» در خصوص زیرپوشش قرار گرفتن هزینه های خدمات درمان ناباروری بیان کرد: دولت سیزدهم خدمات متنوعی را در بحث حمایت های اجتماعی و به طور خاص در حوزه بیمه در دست اقدام دارد که از جمله آنها بحث درمان ناباوری است.

 

مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین ادامه داد: در این بحث، ما خدمات را در حوزه های متعارف و متعددی داریم که یکی حوزه درمان دولتی و دیگری درمان عمومی مانند تأمین اجتماعی و جهاد دانشگاهی و همچنین در بخش خصوصی است.

 

وی عنوان کرد: بر این اساس برای درمان ناباروی در بخش درمان دولتی 90 درصد کامل داروها، آزمایشات و تمام خدمات زیرپوشش بیمه  قرار می گیرند، در بخش عمومی مانند تأمین اجتماعی و یا جهاد دانشگاهی حدود 70 درصد این خدمات زیرپوشش بیمه قرار می گیرد و در حوزه بخش خصوصی هم 70 درصد خدمات زیرپوشش بیمه قرار گرفته است.

 

قجربیگی تصریح کرد: در بحث درمان ناباروی در قزوین بیمارستان ولایت در بخش دولتی این خدمت را 2 تا سه ماه است راه انداخته و استقبال خوبی شده است و در بخش عمومی جهاد دانشگاهی این خدمت را ارائه می دهد.

 

وی خاطر نشان کر د: در بخش خصوصی یک مرکز ناباروری داریم که با توجه به قانون، این مرکز هم باید خدمات درمانی را با پوشش بیمه ای ارائه دهد.

کد خبر 1208616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha