پادگان شهید عاصی زاده به عنوان قرارگاه زائران یزدی است/ انتقال زائران از مرز چذابه

فاطمی با اشاره به تمهیدات لازم برای سفر اربعین حسینی گفت: پادگان شهید عاصی زاده به عنوان قرارگاه زائران یزدی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مهران فاطمی استاندار یزد در نشست ستاد اربعین حسینی در استانداری یزد گفت: در سفر اامسال اربعین حسینی تعداد 190 اتوبوس قرار داده شده است و امیدواریم با همکاری صنایع بتوانیم این ناوگان را با تمام ظرفیت به کار بگیریم.

 

وی افزود: پیشنهاد شد از ظرفیت ناوگان حمل و نقل سیستان و بلوچستان نیز استفاده شود و ناوگان مورد توجه قرار گیرد که با توجه به مجاور بودن این استان امیدواریم بتوانیم به خوبی از این ظرفیت استفاده کنیم.

 

استاندار یزد گفت: یکی از تاکیدات ما ایجاد پروازهای داخلی و خارجی برای این سفر معنوی است و بایستی  هم پروازهای نجف و هم داخلی به شهرهای مرزی دنبال شود و به جد پیگیری صورت گیرد.

 

فاطمی بیان کرد: ما باید ناوگان قطار را از استان پیگیری کنیم و از مسیر قم نیز امیدواریم بتوانیم این انتقال و حمل و نقل صورت گیرد.

 

وی ادامه داد: سیاست ما کاروانی بردن است و روسای کاروان ها با هماهنگی آنها را دنبال می کنند تا مشکل دربستی شدن اتوبوس ها حمل شود و بازار سیاه بلیط نیز انجام شود.

 

استاندار یزد گفت:  مشخص بودن زمان رفت و برگشت یکی از نکاتی است که مورد تاکید ما است.

 

وی افزود: قرارگاه حضور زائران در پادگان شهید عاصی زاده قرار می گیرد و با پشتیبانی های لازم این انتقال صورت می گیرد.

 

فاطمی گفت: یکی از مشکلات استان ضعف در ناوگان حمل و نقل است و اولویت ما زائران یزدی هستند و در صورتی که ظرفیتی مازادی داشته باشیم در اختیار کشور قرار می گیرد.

کد خبر 1208662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha