دولت سیزدهم با تاسی از شهیدان رجایی و باهنر  محوریت کار خود را مردم قرار داده است

بهرام نیا با بیان اینکه دولت سیزدهم با تاسی از شهیدان رجایی و باهنر محوریت کار خود را مردم قرار داده است، گفت: عاقبت بخیری ما در تداوم راه شهدا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، صبح امروز(۲ شهریور) در مراسم غبارروبی مزار شهدا در اولین روز از هفته دولت که با حضور معاونین استاندار، مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی استان در مزار شهدای گمنام بهشت رضا(ع) برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دولت، شهیدان رجایی و باهنر و تبریک آغاز هفته دولت، اظهار کرد: این هفته یادآور دولت مردمی و مردسالاری دینی است.

 

« حسن بهرام نیا» با بیان اینکه این دولت با تاسی از دولت شهید رجایی کار خود را آغاز کرد و مردم را در محور کار خود قرار داد، افزود: پیام حضور در گلزار شهدا پیامی دارد، آن پیام این است که ای شهدا که جان خود برای  مکتب اسلام جان خود را فدا کرده اید،  روح شما ناظر بر گفتمان ماست، با شما عهد و پیمان می بندیم که در مسیر شما و در راستای سیره شما، هم راستا با راه شما حرکت کنیم و بر آن میثاق می بندیم.

 

وی با اشاره به اینکه در طول این یک سال گذشته تمامی شعارهای دولت مصداق پیدا کرده است، اضافه کرد: امروز در اولین روز از هفته دولت در گلزار شهدا حضور یافته‌ایم و  پیام آن این است که این شهدا همه هستی خود را برای تقویت ارزش های دینی و پاسداشت شعائر دینی گذاشتند و ما بایست در مسیر آنها حرکت کنیم.

 

استاندار ایلام با بیان اینکه امروز در این مکان مقدس هستیم که به کسانی ادای احترام کنیم که آرامش و اقتدار کشور مرهون جانفشانی آنها است، ابراز کرد: امروز همه اینجا هستیم تا با امام و شهدا میثاق دوباره ببندیم که در مسیر شما و در راستای آرمان های این عزیزان حرکت خواهیم کرد و کردار و رفتار ما هم راستا و بدون هیچ خطایی باشد.

 

بهرام نیا  در پایان ضمن گرامیداشت یاد ۱۶۵ کارمند شهید استان ایلام گفت: عاقبت بخیری ما در تداوم راه شهدا و ایثارگران است و امروز میثاق می‌بندیم که با تمام وجود در راه اعتلای نظام مقدس اسلامی حرکت کنیم.

کد خبر 1208652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha