برگزاری نشست گفتمان نماز در کانون «حضرت اميرالمومنين (ع)» سفید دشت

نفر گفت: نشست گفتمان نماز با حضور حجت الاسلام «محمد کریمی» مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری در کانون فرهنگی هنری «حضرت اميرالمومنين (ع)» سفیددشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «سميه نفر» امروز (چهارشنبه ۲ شهریور) در نشست «شیوه ‌های جذب جوانان به نماز» که در کانون فرهنگی هنری «حضرت اميرالمومنين (ع)» سفید دشت برگزار شد، اظهار داشت: این نشست با حضور بانوان عضو کانون برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «حضرت اميرالمومنين (ع)» مسجد جامع شهر سفیددشت ادامه داد: سلسله گفتمان های «شیوه های جذب نوجوانان و جوانان به نماز» با موضوعات آشنایی مدیران و مربیان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با نقش ها و مسئولیت های فردی و اجتماعی در دعوت نسل نو به نماز، شیوه های دعوت به نماز، آثار و کارکرد های نماز فردی و اجتماعی و تبادل تجربیات در شیوه های دعوت نسل نو به نماز، بررسی تربیت دینی در خانه، مدرسه، مسجد و شناخت آسیب ها و ارائه راهکارهای مرتبط و پاسخگویی به سوالات و شبهات نوجوانان و جوانان در حوزه نماز برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: این سلسله گفتمان ها با هدف ایجاد زمینه هم افزایی و تعامل بین دست اندرکاران طرح «پیوند مسجد، خانه و مدرسه» و ارتقای سطح دانش و مهارت افزایی «شیوه های جذب نوجوانان و جوانان به نماز» و بهره گیری از پیام های مقام معظم رهبری به اجلاس های سراسری نماز هر هفته در یکی از کانون های فرهنگی هنری منتخب به صورت حضوری از ابتدای فصل تابستان برگزار خواهد شد.

 

نفر گفت: برگزاری دوره ها، گفتمان ها و نشست های آموزشی و توجیهی نماز و استفاده از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در برگزاری مسابقات فرهنگی هنری و برگزاری نمایشگاه های فرهنگی و هنری ویژه برای گسترش فرهنگ اقامه نماز در سطح مساجد استان با رویکرد شیوه های نوین دعوت به نماز محور فعالیت های مشترک ستاد اقامه نماز استان با ستاد فهما است.

 

وی ابراز کرد: برگزاری مسابقه «نماز و عبادت حضرت امام علی (ع)»، برگزاری مسابقه عکاسی، نقاشی و کالی گرافی «لحظه های عاشقی» به مناسبت سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، برگزاری مسابقه پیامکی «مسجد طراز اسلامی» به مناسبت دهه نکوداشت و بهداشت مساجد، از اهم برنامه های مشترک ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد با ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری بوده است.

 

کد خبر 1208665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha