نانوایی های خراسان جنوبی زیر ذره‌بین بازرسان تعزیراتی

حسن‌پور از نظارت بر ۱۳۷ نانوایی خبر داد و گفت: طرح ویژه تشدید نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی نانوایی از ۲۹ مرداد آغاز شد و تا پایان هفته جاری ادامه دارد.

«حسین حسن‌پور»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: طرح ویژه تشدید نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی نانوایی از ۲۹ مرداد آغاز شد و تا پایان هفته جاری ادامه دارد.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی با بیان اینکه از 29 مرداد ماه تاکنون 137 باب نانوایی مورد بازرسی قرار گرفته اند، گفت: طرح ویژه نظارتی بر نانوایی های استان همزمان با سراسر کشور با توجه به افزایش شکایت‌های مردمی درخصوص عملکرد واحدهای نانوایی در حال اجرا است.

 

وی با اشاره به تخلفات گرانفروشی، کم‌فروشی نانوایی های استان گفت: متخلفان حوزه آرد و نان امسال به پرداخت ۴۶ میلیارد و ۷۱۷ میلیون و ۹۳۰ هزار ریال جریمه محکوم شده اند.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از ورود 376 پرونده تخلف در حوزه آرد به شعب تعزیراتی استان خبر داد و افزود: همچنین ۳۷۳ پرونده مختومه شده است.

 

حسن‌پور با بیان اینکه ۵۲ فقره پرونده مسائل بهداشتی آرد و نان مورد بررسی قرار گرفته و مختومه شده است، ادامه داد: در حوزه آرد و نان پرونده‌ های تخلف در کوتاه‌ ترین زمان ممکن بررسی و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

 

وی با اشاره به آغاز طرح ویژه نظارتی سازمان تعزیرات حکومتی بر نانوایی‌ها از( 29 مرداد) گذشته، افزود: با هماهنگی دستگاه‌های نظارتی از ظرفیت تمام همه واحدهای دولتی و آزاد برای نظارت بر نانوایی ها در دو نوبت صبح و عصر استفاده و براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا نسبت به پلمب واحدهای متخلف و نصب پارچه بر سر در آنها اقدام می شود.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی  تصریح کرد: در این طرح نظارتی با روش‌های گرانفروشی با سوء‌ استفاده از کارتخوان‌های جدید، کم فروشی، عرصه و خرید خارج از شبکه و وجود آردهای یارانه ای در نانوایی های آزادپز برخورد می شود.

 

وی با بیان اینکه تلفن ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و تلفن ۱۲۴ اداره کل صنعت، معدن و تجارت آماده دریافت گزارش های مردمی در خصوص تخف نانوایی های استان است، خاطرنشان کرد: با متخلفان آرد و نان در کوتاه‌ ترین زمان ممکن برخورد قانونی خواهد شد.

 

کد خبر 1208678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha