کانون های مساجد به صورت مسمتر در حال فعالیت هستند

مسئول کانون کریم اهل بیت (ع) شهرستان خوی گفت: در تمام مناسبت ها و زمینه های فرهنگی، مذهبی و هنری، این کانون تا امروز به زیبایی درخشیده است.

«صابرقرالو» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: کانون کریم اهل بیت سال گذشته با استفاده از ظرفیت اصحاب رسانه  باعث شد  به لحاظ کمیت رسانه رتبه  ویژه کشور را به خود اختصاص داده  و به لحاظ کیفیت نیز در رتبه های برتر کشور قرار دارد

 

مسئول کانون کریم اهل بیت (ع) شهرستان خوی افزود: کانون کریم اهل بیت(ع) شهرستان خوی در سال۹۲تاسیس شده و من نیز از سال۹۹مسئولیت کانون را بر عهده دارم که الحمدلله به همت وکمک اعضا در سال ۹۹موفق شدیم مقام شایسته تقدیر ویژه در رواق فناوری را در سطح کشور کسب کنیم و در سال۱۴۰۰ نیز  حائز مقام شایسته تقدیر ویژه در رواق رسانه شده  ودر استان نیز در این دوسال عنوان کانون برتر را کسب کردیم.

 

 

قرالو بیان کرد: به همت اعضا در همه رواق ها گروه های تخصصی تشکیل داده  و برای عموم مناسبت ها درطول سال برنامه های  متفاوت اجرا می کنیم  برای  نمونه در رواق نمایش گروه نمایش تشکیل دادیم که تحت نظر اساتید مجرب شهرستان آموزش می بینند و در مناسبت های مختلف  نمایش اجرا می کنند.

 

وی ادامه داد: در رواق سرود چندین گروه سرود تشکیل داده ایم و در رواق قلم مسابقات  مختلف مشاعره اجرا می کنیم.

 

مسئول کانون کریم اهل بیت (ع) بیان کرد: در رواق فیلم کوتاه نیز گروه تشکیل داده ایم ولی به دلیل نبود امکانات تا بحال نتوانسته ایم اثری تولید کنیم.

 

قرالو افزود: در رواق ترنج کلاس های آموزشی هنرهای دستی تشکیل داده و برای اعضا بازار کار ایجاد کردیم و و در پی اشتغال زایی ایجاد شده  به همین شکل در بقیه شبستان ها و رواق ها گروه های تخصصی و کلاس های آموزشی تشکیل داده ایم .

 

وی درباره فعالیت های در حال اجرا گفت: برای جوانه ها کلاس های تابستانی متنوع تشکیل داده ایم  تا اوقات فراغت خود را در مسجد سپری کنند و برای محرم و صفر نیز خیمه عفاف و حجاب و جوانه های محرم تشکیل داده ایم و در حال فعالیت هستیم.

 

قرالو در پایان گفت:در سایر رواق ها نیز فعالیت های مستمر و در حال اجرا داریم مانند رواق نور  که در این ایام چله زیارت عاشورا برگزار می کنیم.

کد خبر 1208683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha