دانشجویان سرمایه های عظیم معنوی هستند/ لزوم پرداختن به موضوعات حوزه دین در فضای دانشگاهی

نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان گفت: دانشجویان سرمایه های عظیم معنوی هستند و تهذیب و آراستگی اخلاقی آنان ضرورتی است که باید مورد توجه مسئولان دانشگاه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام سید سعید حسینی در دیدار رئیس و جمعی از کارکنان مرکز علمی کاربردی شهرستان آران و بیدگل گفت: دانشجویان سرمایه های عظیم معنوی هستند و تهذیب و آراستگی اخلاقی دانشجویان ضرورتی است که باید مورد توجه مسئولان دانشگاه قرار گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان با اشاره به حدیث العلم السلطان تصریح کرد: آموزش های علمی کاربردی  به گونه ای انجام شود که نتیجه نهایی آموزش های دانشگاه جامع علمی کاربردی تربیت دانشجویان متخصص باشد.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اهمیت تهذیب در کنار تحصیل گفت: پرداختن به موضوعات دینی و مذهبی و توجه به بصیرت افزایی در فضای دانشگاهی جزء ضروریات دانشگاه های کشور در دوره کنونی است.

 

در ادامه این نشست، رییس مرکز آموزش علمی کاربردی آران بیدگل با اشاره به ظرفیت های آموزشی ، پژوهشی و فرهنگی و اجتماعی این مرکز، علاقه مندی مرکز جهت همکاری های فیمابین، به ویژه در حوزه های فرهنگی و اجتماعی را اعلام کرد.

 

سید علی فلاح در ادامه به معرفی رشته ها و ظرفیت های مرکز آموزش علمی کاربردی آران و بیدگل  پرداخت و اهم اهداف آموزشی و فرهنگی این دانشگاه را بیان کرد.

 

رئیس دانشگاه جامع علی کاربردی آران و بیدگل همچنین از نماینده ولی فقیه در منطقه جهت شرکت در جلسه اساتید مرکز که همزمان با آغاز سال تحصیلی برگزار خواهد شد، دعوت کرد.

 

مرکز علمی کاربردی شهرستان آران و بیدگل از مراکز وابسته به دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در سال ۱۳۷۹ در راستای تامین نیازهای آموزشی ادارات دولتی، سازمان ها و شرکت های صنعتی در این شهرستان تاسیس شده است.

 

در حال حاضر بیش از ۸۰۰ دانشجو در ۱۸ رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی در این مرکز دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند و بیش از سه هزار و ۹۰۰ دانشجو از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند./

 

 

کد خبر 1208687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha