افتتاح ۱۰ طرح راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان سمنان

کیایی از افتتاح ۱۰ پروژه و طرح راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همزمان با هفته دولت دراستان سمنان خبر داد.

 به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان،« احسان منصور کیایی» در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح ۱۰ طرح راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همزمان با هفته دولت گفت: ارتقای ایمنی و بهسازی راه‌های استان و کاهش تصادفات از جمله محورهای این طرح است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان روکش ماسه آسفالت جاده نظامی سمنان با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان را از جمله طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت سال جاری عنوان کردو افزود: پروژه روکش ماسه آسفالت غرب استان در محدوده دامغان - سمنان و سرخه به طول ۱۱ کیلومتر از جمله دیگر طرح‌های قابل افتتاح خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه بهسازی آسفالت روستاهای جنوب شهرستان سمنان به طول ۲هزار و ۴۰۰ متر و روکش آسفالت مهمان شهر به طول یک کیلومتر از جمله بخش‌های این طرح هستند، اضافه کرد: این پروژه با هدف ارتقای دسترسی و کاهش تصادفات افتتاح خواهد شد.

 

منصور کیایی تصریح کرد: احداث جاده و آسفالت روستاهای منصور کوه و علیان در حوزه شهرستان دامغان به طول 2 هزار و ۷۰۰ متر و روستای ایج در شهرستان سرخه به طول دو هزار و ۵۰۰ متر با دو میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌های هفته دولت در استان است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از بهره برداری روکش آسفالت روستاهای شهرستان آرادان به طول یک کیلومتر در هفته دولت خبردادوافزود: ایمن سازی و اصلاح پیچ و قوس لاسجرد و پیچ‌های پنج هزاری با اعتباری نزدیک به یک و نیم میلیارد تومان و ایجاد شرکت مسافربری با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان و اشتغال ۱۰ نفر از دیگر طرح‌های این اداره کل است.

کد خبر 1208700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha