احیای ۱۱۴ واحد تولیدی راکد در مازندران/سواحل مازندران با الگوی ایرانی اسلامی مدیریت می شود

حسینی پور به آزاد سازی سواحل در استان های شمالی و جنوب کشور به همت دولت سیزدهم اشاره کردو گفت: به دنبال این هستیم که سواحل را با الگوسازی سواحل ایرانی اسلامی و متناسب با ارزش های انقلاب های اسلامی مدیریت شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌ «سیدمحمود حسینی پور»  امروز(۲شهریور) در نشست با حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران به مناسبت آغاز هفته دولت ضمن گرامیداشت ایام شهادت امام سجاد(ع) و یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر،‌اظهار کرد:رویکرد دولت مردمی سیزدم مردمی سازی تمام برنامه و اقداماتی است که دولت برای پیشرفت و توسعه کشور در نظر دارد. تعامل بین مسئولین و مردم یکی از یش نیازهای تحقق این مهم است.

 

استاندار مازندران با اشاره به مردمی بودن دولت شهید رجایی، گفت: مردم همراهی مسئولین را ببینند قطعا با دولت همراهی خواهند داشت.

 

وی به سفرهای استانی دولت سیزدهم اشاره و بیان کرد: دولت سیزدهم علی رغم تمامی کم و کاستی ها، ارتباط با مردم را سرلوحه امور می داند.

 

حسینی پور با بیان اینکه آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» مسطلط به مشکلات کشور هستند و اقداماتی را در راستای رفع این مشکلات انجام و در دست اقدام دارند، گفت: جراحی اقتصادی و هدفمندسازی یارانه از دستاوردهای ماندگار دولت بود که  فواید اجرای این طرح در فعالیت های زیرساختی و عمرانی کشور مشهود است.

 

وی به تحولات منطقه ای و منفعتی که از این تحولات نصیب ایران اسلامی به ویژه استات مازندران شده اشاره وبیان کرد: جنگ اکراین و روسیه برای مازندران منافع اقتصادی را همراه داشت.

 

حسینی پور به آزاد سازی سواحل در استان های شمالی و جنوب کشور به همت دولت سیزدهم اشاره کردو گفت: به دنبال این هستیم که سواحل را با الگوسازی سواحل ایرانی اسلامی و متناسب با ارزش های انقلاب های اسلامی مدیریت شوند.

 

وی با بیان اینکه سواحل استان به دست کسانی که اهلیت انقلابی و ارزشی داشته باشند بازسازی و ساماندهی می شود، افزود: در بحث جراحی اقتصادی مردم مازندران با دولت همکاری خوبی داشتند قدردان هستیم.

 

حسینی پور به مدیریت هوشمند توزیع نان در استان اشاره کرد و افزود: در راستای این طرح ۴۰درصد مدیریت مصرف آرد را داشتیم.

 

وی با بیان اینکه ارتقای کشاورزی و تولید مواد غذایی در استان با بهره گیری از مباحث دانش بنیان در دستور کار است،‌گفت:‌۱۱۴ واحد راکد در استان فعال شده است.

 

حسینی پور با بیان اینکه ایجاد صنایع تبدیلی و مادر در استان ضروری است و تحقق این مهم در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: سرمایه گذارهای زیادی در بخش توسعه گردشگری استان مراجعه داشتند و با حفظ ارزش های اسلامی پروژه هایی در این حوزه اجرایی خواهد شد.

کد خبر 1208712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha