بهره برداری از ۴۲ پروژه همزمان با هفته دولت در شهرستان میبد

سجادی پور با اشاره به برنامه های هفته دولت گفت: ۴۲ پروژه همزمان با هفته دولت در شهرستان میبد به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد سجادی پور فرماندار شهرستان میبد در نشست خبری در جمع اصحاب رسناه استان یزد به مناسبت هفته دولت گفت: در هفته دولت 42 پروژه عمرانی بهره برداری می شود که 137 میلیارد تومان اعتبارات دولتی و 300 میلیارد تومان اعتبار بخش خصوصی برای آن هزینه شده است.

 

وی افزود: مجموعه پروژه ها 70 میلیارد تومان و اشتغال زایی 110 نفر در این هفته به بهره برداری می رسد.

 

سجادی پور ادامه داد: در بخش گاز 81 میلیارد تومان، کشاورزی 6 میلیارد تومان است که در بخش کشاورزی آبیاری نوین را دنبال می کنیم که 54 درصد کشت شهرستان را تحت پوشش قرار می دهد.

 

وی گفت: ما در مجموع پروژه های تحولی شهرستان 21 پروژه دنبال می شود که مهمترین آن باند دوم کمربند شرقی این شهرستان و همچنین احداث آب چاه کشاورزی و بهینه سازی مصرف آب شرب، احداث نیروگاه های خورشیدی، احداث مهمانشهر جدید با حدود 5 هزار نفر در مهمانشهر و همین میزان در سطح شهر و ایجاد مهمانشهر دوم  است.

 

فرماندار شهرستان میبد ادامه داد: ایجاد شهرک اختصاصی زیلو و کاربافی و سفال در راستای گردشگری، پروژه سامان خانواده، راه اندازی شهرک گلخانه ای و موزه مرکزی میبد نیز از جمله پروژه های دیگر این شهرستان است.

 

وی گفت: در حوزه دانشگاهی نیز تکمیل سالن های ورزشی و خوابگاه دانشگاه میبد، تکمیل مدارس خیری، تکمیل مرکز ژنتیک، راه اندازی تسویه خانه میبد با پیشرفت 70 درصد بوده است.

 

سجادی پور گفت: مجموعه 350 میلیارد تومان اعتبار در سفر رئیس جمهور مصوب شده است که برخی از پروژه های آن بین بخشی و ملی است.

 

 

وی افزود: در زمینه مسکن مهر 2 هزارو  750 ثبت نام شده تایید نهادی شده اند که از این تعداد 660 مورد تحویل زمین شده و مابقی در منطقه های ندوشن و بفروئیه و میبد نیز با مساعدت ها تامین زمین و الحاق به محدوده انجام شده است.

 

 

 

 

کد خبر 1208721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha