اجرای پویش «نذر کتاب» در جهرم

زارعی از اجرای پویش «نذر کتاب» با هدف کمک به دانش آموزان بی بضاعت در شهرستان جهرم خبر داد.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با هدف کمک به دانش آموزان کم بضاعت شهرستان جهرم، پویش «نذر کتاب» به همت بسیج دانش آموزی این شهرستان به اجرا در آمده است.

 

مسئول روابط عمومی سپاه جهرم افزود: در راستای اجرای این پویش و با جمع آوری کتاب های کمک درسی و توزیع میان دانش آموزان کم بضاعت می توان قدمی هر چند کوچک در تحصیل آنها برداشت.

 

وی با اشاره به اینکه اهدای کتاب های کنکور و کمک آموزشی در این پویش مد نظر است، عنوان کرد:  از فارغ التحصیلان و علاقه‌مندان به علم و دانش درخواست می شود که با شرکت در  پویش «نذر کتاب»، دانش آموزان کم بضاعت را حمایت کنند.

 

زارعی به نحوه شرکت در این پویش اشاره کرد و اظهار داشت: افراد می توانند کتاب های کنکور و کمک آموزشی خود را که دیگر به آن نیاز ندارید به مدرسه محل تحصیل خود تحویل دهید.

 

مسئول روابط عمومی سپاه جهرم خاطرنشان کرد: بسیج دانش آموزی «امـام صادق علیه‌السلام» شهرستان جهرم کتاب ها را جمع آوری و به دانش آموزانی که نیازمند هستند اهدا می کند.

 

وی در پایان اظهار کرد: بسیج دانش آموزی شهرستان جهرم در راستای حمایت از تحصیل دانش آموزان کم بضاعت تا کنون طرح های متنوعی را به اجرا در آورده که از جمله آن طرح «توکاد» است.

 

کد خبر 1208745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha