۷۸۲ پروژه در هفته دولت ۱۴۰۱ در فارس به بهره برداری می رسد

ایمانیه گفت: ۷۸۲ پروژه به ارزش ۱۰ هزار میلیارد تومان در هفته دولت ۱۴۰۱ در فارس به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (چهارشنبه 2 شهریور) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه باید از روش و راه شهیدان باهنر و رجایی و فرهنگ این عزیزان در حکمرانی استفاده کنیم، گفت: بتوانیم به گوشه ای از دین خود به شهدا را ادا کنیم.

استاندار فارس با اشاره به اینکه هیچ پروژه ای که قابل بهره برداری نیست جز لیست افتتاح هفته دولت نمی آید، افزود: 782 پروژه به ارزش 10 هزار میلیارد تومان در هفته دولت 1401 در فارس به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه تعداد 52 پروژه در بحث آب شرب شهرها و روستاها داریم، اظهار کرد: نهضت راه سازی خوبی انجام شده است و البته طویل ترین میزان راه ها در کشور در فارس داریم و باید نهضت مضاعف انجام شود و حرکت های جهادی خوبی شکل گرفته است.

ایمانیه با یادآوری این مطلب که 220 نقطه پرحادثه داریم یکی از دلایل تعداد زیاد فوت تصادف رانندگی به فارس تعلق می گیرد به خاطر این مشکلات است، اضافه کرد: 9 درصد راه های فارس بزرگراه هستند و باید تلاش مضاعف بگیریم تا به نقطه مطلوب فارس برسیم.

وی گفت: نگرانی داریم که ورودی شیراز پس از افتتاح آزادراه شیراز – اصفهان در غرب شیراز دارای مشکل شود و پس فردا کلنگ زنی گذرگاه گویم را خواهیم داشت که «محسن رضایی میرقائد»، معاون اقتصادی رئیس جمهوری در این مراسم حضور دارد.

ایمانیه در پاسخ به سئوالی در خصوص تالار و مرکزی شیراز هم گفت: 68 پروژه ای که در هفته دولت به بهره برداری می رسد، آموزشی، فرهنگی و هنری است، بنا داریم فروشگاه سابق «شهروروستا» را از بانک ملی بگیریم و به کتابخانه مرکزی شیراز تبدیل کنیم چرا که موقعیت مکانی خوبی دارد و در مورد تالار مرکزی شیراز هم باید گفت اختلاف بین هفت سازمان برطرف شد و مجدد پروژه شروع شده است و منتظر تغییر پیمانکار و دریافت اولین پول هستیم و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قول داده است سالی یکصد میلیارد کمک می کنند تا 400 میلیارد تامین شود و پروژه به بهره برداری برسد.

بر اساس این گزارش در ادامه، «عبدالعلی کریمی»، معاون توسعه و منابع استانداری فارس هم با اشاره به اینکه ساعت اداری از شنبه هفته آینده به روال گذشته بر می گردد، گفت: پنج شنبه این هفته تعطیل است و برای پنج شنبه های تا پایان شهریورماه تصمیم گیری نشده است و اگر قرار شد تعطیل شود، اطلاع رسانی می شود.

 

کد خبر 1208779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha