برگزاری نخستین نمایشگاه گروهی عکس مدافعان سلامت در شیراز به مناسبت روز پزشک

محسن نژاد گفت: نخستین نمایشگاه گروهی عکس مدافعان سلامت در شیراز در خانه جهانگردی شیراز و به مناسبت بزرگداشت «ابوعلی سینا» و روز پزشک از برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید موید محسن نژاد»، امروز (چهارشنبه 2 شهریور) با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه گروهی عکس مدافعان سلامت در شیراز در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه در خانه جهانگردی شیراز و به مناسبت بزرگداشت «ابوعلی سینا» و روز پزشک از برگزار می شود.

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی فارس افزود: این نمایشگاه از 2 تا 4 شهریور از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در گالری عکس خانه جهانگردی شیراز در بلوار «شهید چمران» دایر بوده و بازدید برای عموم آزاد است.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه به همت انجمن سینمای جوان و با همکاری نمایندگی کانون اتومبیل ‌رانی و جهانگردی جمهوری اسلامی ایران در استان فارس، اداره ‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان فارس و اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار می شود.

محسن نژاد تاکید کرد: کادر درمان، پزشکان و پرستاران با شیوع ویروس کرونا در مراکز بهداشتی و درمانی در خط مقدم مبارزه با شیوع بیماری بودند و با ایثار و از خو دگذشتگی برای بهبودی بیماران تلاش کردند.

وی گفت: در روزهایی که فقط بیماران و کادر درمان به بخش های کرونا راه داشتند، دریچه دوربین عکاسان خبری و کارکنان روابط‌ عمومی دانشگاه‌ های علوم پزشکی و بیمارستان‌ ها، تنها راه ارتباطی مردم با رشادت‌ های مراکز درمانی بود و لحظاتی از درد و رنج، ایثار و از خود گذشتگی ها را برای همیشه در ذهن مردم ماندگار کرد که در این نمایشگاه عکس به تصویر کشیده شده است.

کد خبر 1208782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha