طرح «حا میم» با هدف توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی برگزار می شود

حجت الاسلام حسنی گفت: طرح «حا میم» با هدف توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی شهریور ماه با حضور ۲۵۰ دانشجویان استان در اردوگاه انصار الحسین سرعین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «عبدالله حسنی» امروز (2 شهریورماه) در نشست خبری با خبرنگاران خبرگزاری ها و فعالان رسانه ای استان گفت: طرح «حا میم» با هدف توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی شهریور ماه با حضور 250 دانشجویان استان در اردوگاه انصار الحسین سرعین برگزار می شود.

 

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل تصریح کرد: این طرح پس دیدار جمعی از دانشجویان با مقام معظم رهبری و توصیه معظم له برای تشکیل حلقه های میانی مورد توجه قرار گرفت و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها برنامه ای در این خصوص تدوین کرد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: برگزاری برنامه های آموزشی و معرفتی و تشکیل نشست های معرفتی با حضور اساتید برجسته کشوری و مسئولان استانی و کارگاه های مهارتی از جمله این طرح اردویی برای شناسایی استعدادهای دانشجویی است.

 

وی اذعان داشت: این طرح برای دانشجویان خواهر و برادر پیش بینی شده و از مهمترین اهداف آن شناسایی دانشجویان با بنیه های اعتقادی و فکری، امیدآفرینی و روحیه نشاط در بین دانشجویان برای فعالیت های جمعی و تقویت انگیزه بین دانشجویان برای فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است.

 

حجت الاسلام حسنی خاطر نشان کرد: برگزاری اولین همایش ملی «ایثار، مقاومت، جهاد و شهادت» ویژه 3400 شهید استان در 30 شهریور ما از دیگر برنامه های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خواهد بود.

 

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان افزود: این همایش مقدمه کنگره بزرگداشت 3400 شهید استان با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح خواهد شد.

کد خبر 1208827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha