تلاش برای سرمایه گذاری فرشته در استان فارس

قاسمی گفت: یکی از اهداف مهم سرمایه گذاری فرشته، تقویت حوزه پژوهش و تحقیقات برروی بخش فناوری است و متاسفانه تاکنون سرمایه گذار فرشته در استان فارس نداشته ایم بخشی از سرمایه گذاری نیز باید معطوف به حوزه صادرات محصولات فناورانه استان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «احمدرضا قاسمی»، امروز (چهارشنبه 2 شهریور) در جمع مدیران و کارشناسان حوزه فناوری گفت: سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری فارس برای ایجاد مدل های جدید سرمایه گذاری امکان پذیر و عملیاتی در حوزه علم و فناوری تلاش می کند تا سرمایه گذاری فرشته که سرمایه مورد نیاز شرکت ‌های نوپا و استارتاپ‌ ها را برای شروع به‌ کار است فراهم شود.

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری فارس افزود: یکی از اهداف مهم سرمایه گذاری فرشته، تقویت حوزه پژوهش و تحقیقات برروی بخش فناوری است و متاسفانه تاکنون سرمایه گذار فرشته در استان فارس نداشته ایم.

وی اضافه کرد: در سال جاری برای فرهنگ سازی سرمایه گذاری فرشته تلاش داریم تا حتی با یک نفر سرمایه گذاری را شروع کرده و در سال های بعد به این تعداد اضافه شود.

قاسمی تاکید کرد: اولویت سرمایه گذاری در استان فارس، زنجیره های کشاورزی، گردشگری، پزشکی و صنعت است که باید در سیاست ها، استراتژی ها و برنامه ریزی برای آینده در بحث سرمایه گذاری با این اولویت ها انجام شود و بخشی از سرمایه گذاری نیز باید معطوف به حوزه صادرات محصولات فناورانه استان باشد.

خاطر نشان می شود در این مراسم به منظور آمادگی و رایزنی برگزاری هرچه بهتر و مفیدتر رویداد «تا ثریا»، مهدی حقی، مدیرعامل شرکت پیشگامان با همراهی رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس جلساتی را با مرکز رشد فناوری و هاب دانشگاه شیراز، مدیران تعدادی از شرکت های فناور و دانش بنیان و اقشار علم ورز بسیج در استان فارس داشتند و از «امیرحسین حکمت نیا»، مدیر گردشگری سازمان فرهنگی شهرداری شیراز برای کسب رتبه اول گردشگری در میان شهرهای کشور تقدیر و تجلیل شد.

کد خبر 1208846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha