هفته دولت فرصت مناسبی برای معرفی خدمات دولت است

جمال زاده گفت: هفته دولت فرصت مناسبی است تا خدمات دولت به نحو مطلوب تری در جامعه انعکاس یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «جمال صالح زاده» به مناسبت هفته دولت در دیدار با امام جمعه و مسئولان ادارات این شهرستان اظهار کرد: شهيدان رجايی و باهنر الگوی بی نظير خدمت صادقانه به مردم هستند و نقش مهمی در انقلاب اسلامی داشتند.

 

فرماندار شادگان افزود: هفته دولت احیاکننده و یادآور خاطره ۲ شهید نامی عرصه خدمت، شهیدان «رجایی و باهنر» و فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای نظام در عرصه‌های گوناگون است.

 

وی با تاکید بر اهمیت برنامه‌های هفته دولت در ادارات و دستگاه‌های مختلف ابراز کرد: ادارات گزارش عملکرد یک ساله دولت سیزدهم در شهرستان و پروژه‌ها خود را به صورت نموداری، تصویری، مصاحبه با رسانه‌ها، نصب بنر به نحو شایسته و در خور شأن به اطلاع مردم برسانند.

 

صالح زاده تصریح کرد: هفته دولت هفته اطلاع رسانی خدمات و فعالیت‌های نظام جمهوری اسلامی است بنابراین دستگاه‌های اجرایی باید نسبت آگاهی بخشی به مردم در این زمینه توجه بیشتری داشته باشند.

 

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه در مدت خدمت در شادگان در حوزه آب، برق، گاز، آسفالت و ... کارهای بسیار خوبی انجام شده یا در حال انجام است.

 

فرماندار شادگان در پایان یاد آور شد: بايد صادقانه با همه وجود در سايه نظام مقدس جمهوری اسلامی كه ثمره خون شهيدان است برای توسعه و آبادانی شهرستان شادگان تلاش مضاعف كرد.

 

کد خبر 1208853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha