هنر تئاتر هنرمندان خوبی را به سینما معرفی کرده است

موسوی نژادیان گفت: هنر تئاتر یک هنر ارزشمند است، هنریست که هنرمندان خوبی را به سینما معرفی کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز،  «سید رسول موسوی نژادیان»، امروز (چهارشنبه 2 شهریور) در جمع خبرنگاران گفت: هنر تئاتر یک هنر ارزشمند است، هنریست که هنرمندان خوبی را به سینما معرفی کرده است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه مهمترین آن جشنواره تئاتر فارس است، اضافه کرد: سی و سومین دوره جشنواره تئاتر فارس برگزار می شود.

وی با اشاره به به اینکه سال های گذشته اجبارا باید آثار به اجرای عمومی می گذاشتند اما امسال آثاری که احرای عمومی هم نداشته اند می توانند در جشنواره شرکت کنند، اضافه کرد: موضوعات مرتبط با شعار سال یکی از محورهای جشنواره است، ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) از دیگر محورهای این جشنواره محسوب می شود.

موسوی نژادیان با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و پرداختن به شخصیت ها و مفاخر استان فارس از دیگر محورهاست، افزود: استاد «محمد فیلی» دبیر جشنواره است و استاد «محمود پاک نیت» هم جزیی از شورای جشنواره است.

بر اساس این گزارش در ادامه «احمد وامق»، دبیر اجرایی سی و سومین جشنواره تئاتر فجر فارس هم گفت: مهلت ارسال فیلم آثار 10 آبان، اعلام نتایج 20 آبان و اختتامیه اواخر آبان یا اوایل آذرماه است.

کد خبر 1208857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha