تکمیل بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی دورود نیازمند یک هزار میلیارد تومان است

رضایی، با اشاره به اینکه تکمیل بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی دورود نیازمند یک هزار میلیارد تومان است، گفت: عملیات اجرایی این بیمارستان به زودی آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمدرضا رضایی»، امروز(2مرداد)، در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی دورود اظهارداشت: عملیات اجرایی بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی شهرستان دورود به زودی آغاز می شود.

 

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این طرح به دلیل جانمایی نامناسب از قبل و اختلاف نظرها با تاخیر شروع شده است، افزود: بیمارستان موجود در مرکز شهر امروز شرایط مناسبی از نظر فضای فیزیکی و ایمنی برای درمان ندارد، بنابراین بیمارستان جایگزین باید با کمک هایی که در بودجه سال آینده انجام می شود زودتر بهره برداری شود.

 

وی با اشاره به اینکه یک هزار میلیارد تومان برای تکمیل این بیمارستان لازم است، عنوان کرد: کمک می‌کنیم این طرح به زودی به بهره برداری برسد.

 

رضایی در ادامه بر ضرورت تکمیل کنارگذر شهرستان دورود تاکید و عنوان کرد: با توجه به حجم زیادی از ترددها در مرکز شهر، باید هرچه سریعتر تکمیل شود.

 

وی اظهار کرد: در سفر سال گذشته رئیس جمهور به لرستان بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان برای این طرح پیش بینی شده است که لازم است از ظرفیت بانک ها، تهاتر نفت و بودجه سال ۱۴۰۲ کمک گرفته شود تا به بهره برداری برسد.

کد خبر 1208871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha