ظرفیت کانون‌های مساجد در خدمت تحقق مسجد جامعه پرداز

رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشوردر بازدید از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز در قم گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نقش همیاری، دستیاری و کمک برای تحقق چنین مسجدی را دارند.

حجت الاسلام والمسلمین کمال‌الدین خداداده در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز در مسجد مقدس جمکران، در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به اینکه در دوره‌های گذشته نیز از این نمایشگاه بازدید کرده بودم، گفت: خوشبختانه نمایشگاه سوم از نظر زیبایی‌های بصری تقویت شده است.

 

وی با بیان اینکه محتوای این نمایشگاه  نیز تغییراتی داشته است، عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های این نمایشگاه این است که مبانی مناسبی را در حوزه گفتمان مسجدی مطرح کرده است.

 

رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور ادامه داد: در این نمایشگاه اصل فعالیت‌ها در حول مسجد و امام محله است چراکه امام محله باید نقش خود را در مسجد یه طور کامل ایفا کند .

 

وی با اشاره به اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نقش همیاری، دستیاری و کمک برای تحقق چنین مسجدی را دارند، خاطرنشان کرد: باید جوانانی که علاقه‌مند به فعالیت های مسجدی هستند در کنار امام جماعت قرار بگیرند تا بتوانند به نتیجه‌های مطلوب دست پیدا کنند.

کد خبر 1208889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha