ضرورت تشکیل کارگروه احیا و تقویت صنعت نوغانداری در گیلان

الله بداشتی با بیان اینکه تغییر کاربری های کشاورزی به تفرجگاه و اماکن تفریحی در گیلان یک تهدید در بخش تولید است گفت: کارگروه احیا و تقویت صنعت نوغانداری در گیلان تشکیل شود.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «حمیدرضا الله بداشتی» امروز(چهارشنبه، ۲ شهریور) در جلسه هیئت اندیشه ورز بسیج کارگری استان گیلان اظهار کرد: جلسه هیئت های اندیشه ورز فرصت مغتنم و ارزشمندی در راستای گره گشایی مشکلات کارکر و کارفرما است.


رئیس سازمان بسیج کارگری کشور با بیان اینکه تغییر کاربری های کشاورزی به تفرجگاه و اماکن تفریحی در گیلان یک تهدید در بخش تولید است، گفت: بسیاری از مشکلات کارگری با رویکرد هم افزایی و تعامل حل می شود و تقویت این حوزه موجب پایداری تولید می شود.

الله بداشتی با اشاره به نقش و جایگاه هیئت اندیشه ورز بسیج کارگری در راستای گره گشایی در بخش تولید، اذعان کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولیداز مقوله های مهم هیئت اندیشه ورز بسیج کارگری برای رفع مشکلات صنعت و اشتغال است.


وی با تاکید بر احصاء مشکلات جامعه کارگری و تولید از سوی بسیج کارگری، افزود: استفاده از ظرفیت ها، هم افزایی و به هم رسانی از سوی بسیج کارگری و کارخانجات می تواند گره گشا باشد.

رئيس سازمان بسیج کارگری کشور خواستار تشکیل کارگروه تقویت صنعت نوغانداری در گیلان شد و اضافه کرد: نوغانداری یکی از صنایع مادر و میراث گرانبهای استان گیلان است که دچار افول شده است.


الله بداشتی از پویش حمایتی پنج شنبه های تولید در استان خبر داد و خاطر نشان کرد: مسئولان به اتفاق نماینده بسیج کارگری یک روز در هفته ترجیحا پنج شنبه ها را در فضای تولیدی و صنعتی حضور پیدا کنند و از نزدیک به بررسی مشکلات تولید بپردازند.


وی اظهار داشت: استمرار برگزاری جلسه و نشست های کلیدی و کارشناس محور برای رفع موانع تولید و تداوم اشتغال پایدار نیاز مبرم است.

کد خبر 1208904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha