لزوم استفاده ویژه از ظرفیت‌های معنوی مساجد

عیسی‌زاده بر لزوم استفاده ویژه از ظرفیت های معنوی مساجد در دزفول تاکید کرد و گفت : مساجد مهمترین سرمایه ملی و مذهبی کشور هستند

«سید محمدحسن عیسی‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول، ضمن گرامیداشت روز جهانی مسجد اظهار کرد: در طول تاریخ اسلام، مسجد همواره به عنوان قرارگاه فرماندهی، عبادی و سیاسی در کانون توجه بوده است.

 

شهردار دزفول با اشاره به کاربردهای عبادی، علمی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و هنری مساجد در جهان اسلام افزود: بی تردید مسجد مهمترین سرمایه ملی، مذهبی و اصلی ترین پایگاه دین، اخلاق و معنویت است. 

 

وی عنوان کرد: به همین دلیل دشمنان اسلام با توجه به این جایگاه و نقش محوری آن در ایجاد وحدت، تحرک و پویایی جوامع اسلامی، تمام تلاش خویش را به کار بسته اند تا به تخریب این نقش و کارکرد آن در کنار دیگر تهاجمات فرهنگی بپردازند که به طور قطع در این مسیر شکست خواهند خورد. 

 

عیسی زاده تصریح کرد: امیدوار هستیم جایگاه و کارکردهای مساجد در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش شود که تحقق این مهم مستلزم استفاده ویژه از ظرفیت های معنوی مساجد است. 

 

بیست و یکم اوت هر سال که مصادف با ۳۰ مرداد است، روز جهانی مسجد نامگذاری شده است؛ روزی که نخستین قبله مسلمین جهان توسط صهیونیست‌ها به آتش کشیده شد.

 

کد خبر 1208921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha