عملیات اجرایی احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی زیرکوه آغاز شد

طی مراسمی با حضور معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار خراسان جنوبی کلنگ آغاز عملیات اجرایی احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی زیرکوه به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، همزمان با اولین روز از هفته دولت، با حضور استاندار خراسان جنوبی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نماینده مردم شهرستان های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، کلنگ احداث بیمارستان زیرکوه به زمین زده شد.

 

احداث بیمارستان 64 تختخوابی حاجی آباد-مرکز شهرستان زیرکوه- از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان است و این بیمارستان با زیربنای هفت هزار مترمربع در زمینی به مساحت هفت هکتار احداث خواهد شد.

 

مجموع اعتبار پیش بینی شده برای احداث این بیمارستان 120 میلیارد تومان است و با عنایت به تأکید استاندار مبنی بر این که پروژه هایی در ایام هفته دولت کلنگ زنی می شوند که اعتبار مصوب داشته باشند، اعتبار مهیا شده برای اجرای این پروژه عمرانی تا این لحظه 11 میلیارد و 900 میلیون تومان(5 میلیارد تومان تعهد وزارت نفت طبق مصوبه سفر رئیس جمهور و 6 میلیارد و 900 میلیون تومان هم اعتبارات وزارت بهداشت) است.

 

 گفتنی است، زیرکوه تنها شهرستان استان خراسان جنوبی است که بیمارستان ندارد و با اجرای این پروژه 43 هزار نفر جمعیت ساکن در این منطقه از خدمات بهداشتی و درمانی مطلوب برخوردار خواهند شد.

 

 

کد خبر 1208930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha