دولت توجه ویژه ای به مناطق محروم دارد

قناعت گفت: آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۶۴ تختخوابی زیرکوه نشان از توجه ویژه دولت سیزدهم به مناطق محروم و کم برخوردار دارد و سعی بر این است که از محل منابع استانی و اعتبارات سفر دوم رئیس جمهور رقم خوبی به این پروژه کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «جواد قناعت» عصر امروز (2 شهریور) در آیین آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۶۴ تختخوابی زیرکوه گفت: شروع چنین پروژه ای در شهرستانی مرزی نشان می دهد که دولت در رسیدگی به مناطق محروم اهتمام دارد.

 

استاندار خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: هفته دولت فرصتی برای دولتمردان است که کارهای انجام شده را به نحو مطلوب اطلاع رسانی کنند.

 

وی بیان کرد: شروع بیش از ۸۰ درصد پروژه های حوزه های زیرساختی استان در دولت های نهم و دهم بوده که نشان‌می دهد شتاب مطلوبی در آن دوره ها داشته است.

 

قناعت با اشاره به روند کُند برخی پروژه ها در دولت یازدهم و دوازدهم اظهار داشت: این دولت بیشتر نگاه و توجه به بیرون داشته لذا در آن هشت سال روال کارها کند شد و پروژه ها به شکل جهادی پیش نرفت.

 

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه در دولت سیزدهم فضای جهادی تشکیل شده است، ادامه داد: عزم این دولت بر اتمام پروژه های نیمه تمام است که در هشت ساله دولت قبل مغفول مانده لذا شروع پروژه جدید در دستور کار وزارتخانه ها نیست.

 

وی در ادامه تصریح کرد: اینکه در زیرکوه پروژه جدیدی کلنگ زنی می شود در کشور انگشت شمار بود زیرا استدلالی پشت این دستورالعمل است.

 

قناعت با اشاره به آغاز عملیات اجرایی بیمارستان زیرکوه افزود: این امر نشان از توجه ویژه دولت سیزدهم به مناطق محروم و کم برخوردار دارد و سعی بر این است که از محل منابع استانی و اعتبارات سفر دوم رئیس جمهور رقم خوبی به این پروژه کمک کنیم زیرا توجه به مردم ولایتمدار منطقه همواره مورد تأکید است.

 

استاندار خراسان جنوبی در پایان گفت: امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات شاهد جهش خوبی در اجرای این پروژه زیربنایی حوزه بهداشت و درمان زیرکوه باشیم.

 

 

کد خبر 1208939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha