به مناسبت هفته دولت ۶۴ پروژه در انزلی افتتاح می شود

به مناسبت هفته دولت شهرستان بندرانزلی شاهد افتتاح ۶۴ پروژه عمرانی و تسهیلاتی با اعتباری بالغ بر ۲۱۷ میلیارد تومان خواهد بود .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، در اولین روز از هفته دولت امام جمعه، فرماندار و روسای ادارات انزلی پس از ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و گلباران مزار شهداء با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

 

*مردم از دولت سیزدهم انتظار بیشتری دارند

«محمد پورخوش سعادت» امروز (چهارشنبه، 2 شهریور) در دیدار با امام جمعه شهرستان اظهار داشت: هفته دولت یاد آور خدماتی است که دولت به نمایندگی از مردم وظیفه انجام آن را برعهده گرفته است، این دولت با شعار ایران قوی بر سر کار آمد و مهمترین شعار آن فساد ستیزی و خدمت صادقانه و بی منت بود.

 

فرماندار انزلی افزود: مبارزه با فساد از مطالبات مردم در اقصی نقاط ایران اسلامی است که در انزلی نیز این موضوع با جدیت در حال پیگیری است و در دولت جدید برای مبارزه با این فسادها و جلوگیری از آن برنامه ریزی شده و پیگیری های لازم در درون و بیرون از دولت در حال انجام است و امیدواریم با به نتیجه رسیدن این مهم بتوانیم کام مردم را شیرین کنیم.

 

وی با بیان اینکه مردم از دولت سیزدهم انتظارات بیشتری دارند تصریح کرد: ما به عنوان خادمان مردم باید تلاش بیشتری داشته باشیم و رفتارهای خود را متناسب با رفتارهای شعار داده شده در دولت سیزدهم یعنی خدمت به مردم و مبارزه با فساد و ایجاد فضایی که مردم بدانند مسئولان در حال خدمت به مردم هستند، قرار دهیم.

 

پورخوش سعادت خاطر نشان کرد: باید با تلاش و خدمت صادقانه فضای تیره و تاری که به واسطه نفوذ و خیانت برای مردم ایجاد شده را تغییر دهیم.

 

*به مناسبت هفته دولت 64 پروژه در انزلی افتتاح می شود

پورخوش سعادت در نشست با رسانه های این شهرستان نیز از افتتاح ۶۴ پروژه عمرانی و تسهیلاتی خبر داد و گفت: به مناسبت هفته دولت  64 پروژه عمرانی و تسهیلاتی با اعتباری بالغ بر ۲۱۷ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

 

وی با بیان اینکه 26 پروژه از این تعداد، پروژه های عمرانی هستند که در حوزه روستایی به بهره برداری می رسند تاکید کرد: با افتتاح این پروژه ها برای ۱۷۵ نفر شغل ایجاد می شود.

 

فرماندار انزلی خاطر نشان کرد: بهره برداری از ۶ پروژه توسعه بندری، پنج مجموعه گردشگری، یک واحد خودکفایی مددجویی کمیته امداد، یک شرکت تولیدی پالت چوبی، کارخانه بسته بندی حبوبات، ۲۰ پروژه توزیع برق و آسفالت راه روستایی از جمله پروژه هایی هستند که در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسند.

کد خبر 1208970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha