طرح آزاد کردن قیمت ها جلوی بسیاری از فسادها را گرفت

علیزاده با بیان اینکه طرح آزاد کردن قیمت ها جلوی بسیاری از فسادها را گرفته است، گفت: همه سعی دولت سیزدهم فراهم آوردن امکانات رفاهی بین مردم و بخصوص مناطق کم برخوردار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «حسن علیزاده» شامگاه (2 شهریور) در همایش بزرگداشت هفته جهانی مسجد در بشرویه اظهار داشت: جایگاه ویژه ای مسجد در رفع بسیاری از محرومیت ها و موانع هر محله دارد.

 

فرماندار بشرویه با تاکید بر اینکه اکنون بسیاری از کشورهای غربی مشکل گاز دارند، ادامه داد: اما در همین شهرستان بشرویه دور از مرکز، گاز را در دورترین منازل روستاییان داریم و مردم از این خدمات بهره مند هستند.

 

علیزاده عنوان کرد: طرح آزاد کردن قیمت ها و جلوگیری از ارزهای ۴۲۰۰ بین یک عده سودجو امروزه جلوی خیلی از فسادهای اقتصادی را گرفته است و شاهد آن هستیم سبد مردم همانند قبل رو به بهبودی است.

 

فرماندار شهرستان بشرویه همچنین گفت: همه سعی دولت سیزدهم فراهم آوردن امکانات رفاهی در بین مردم و بخصوص مناطق کم برخورددار است و یارانه های معیشتی از برنامه های مهم دولت بود.

 

وی در پایان بیان داشت: سفرهای استانی، تصمیمات منطقه ای و قول های ریاست جمهوری در پیشرفت و آبادانی نیز از دیگر اقدامات به جا و درست دولت بوده است.

 

 

کد خبر 1208978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha