۸۱ طرح خوداشتغالي كميته امداد در رضوانشهر به بهره برداری رسید

در اولین روز از هفته دولت ۸۱ طرح خود اشتغالي كميته امداد امام خميني(ره) در رضوانشهر با اعتباری بالغ بر حدود ۵۷ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رضوانشهر، «سید نادر صفوی میر محله» امروز (چهارشنبه ، 2 شهریور) در آیین افتتاح 81 طرح خوداشتغالي كميته امداد گفت: این طرح ها در بخش های مختلف كشاورزی، دامداری و خدماتی با اعتباری بالغ بر حدود 57 میلیارد ریال و ایجاد 115 فرصت شغلی به صورت متمرکز در روستای درواز بخش مرکزی افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

 

فرماندار رضوانشهر با تقدیر از عملکرد کمیته امداد در امر خدمات رسانی به مردم فهیم رضوانشهر، اظهار داشت: این طرح های اشتغالزایی برای خانوارهای جامعه  هدف، استقلال شغلی و اقتصادی پایدار ایجاد می کند.

 

افتتاح 41 پروژه عمرانی و خدماتی به ارزش 710 میلیارد ریال در رضوانشهر

صفوی به تلاش های کارگزاران دولت سیزدهم در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در هفته دولت امسال 41 پروژه عمرانی و خدماتی به ارزش 710 میلیارد ریال در این شهرستان با اشتغالزائی 135  نفر به بهره برداری می رسد.

 

فرماندار رضوانشهر این پروژه ها را شامل؛  احداث پست هوایی، اصلاح و بهینه سازی شبکه تامین برق و رفع ضعف برق و ترانس و 21 کیلومتر کابل خودنگهدار با اعتباری بالغ بر بیش از 80 میلیارد ریال، در حوزه عمران شهری رضوانشهر و پره سر، اصلاح هندسی و بهسازی میدان ولایت پره سر، بهسازی و تجهیز پارک در شهر رضوانشهر و پره سر با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال، افتتاح 47 واحد مسکن مددجویی با زیربنای هزار و 939 متر مربع با اعتباری بالغ بر 39میلیاردو 490 میلیون ریال، در حوزه اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آبرسانی، عملیات اجرایی لوله گذاری با لوله پلی اتیلن به طول 2 هزار و 300 متر و تکمیل ایستگاه پمپاژ مجتمع ناحیه 5 غرب روستای کوهستان بالا بخش پره سر با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد ریال، در حوزه ارتباطات و مخابرات؛ نصب و راه اندازی سایت bts همراه اول و همچنین نصب و راه اندازی کافو نوری در روستاهای نوکنده، پونل و خوشابر با اعتباری بالغ بر 63 میلیارد ریال، عنوان کرد.

 

وی ادامه داد: در حوزه بهداشت و درمان نیز ساخت خانه بهداشت روستایی خیمه سر – شفارود و با اعتباری بالغ بر بیش از 80 میلیارد ریال، در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای بهسازی، آسفالت و روکش آسفالت  راه های  روستایی و اصلی به طول 14 کیلومتر و همچنین دیواره گابیونی و لوله گذاری راه روستایی با اعتباری بالغ بر  حدود 170 میلیارد ریال، در حوزه بنیادمسکن انقلاب اسلامی آسفالت بافت روستایی 2 کیلومتر  و اجرای عملیات دیواره حایل سنگی با اعتباری بالغ بر بیش از 34 میلیارد ریال، اجرای طرح آبخیزداری، پروژه گابیون بندی در روستای ییلاقی ارده با اعتباری بالغ بر 26 میلیارد ریال، در حوزه کشاروزی، تکمیل ایستگاه پمپاژ در روستای نوکنده با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 500 میلیون ریال، در حوزه دهیاری ها رفوژ میانی و روشنایی معابر روستایی با اعتباری بالغ بر 2 میلیاردو 600 میلیون ریال، از دیگر پروژه هایی هستند که در این هفته افتتاح می شوند .

ادای احترام به شهیدان والامقام

در اولین روز از هفته دولت رضوانشهر فرماندار و مدیران شهرستانی و جمعی از کارکنان دولت به مقام شامخ شهیدان در گلزار شهدای این شهرستان ادای احترام کردند.

 

در این مراسم فرماندار، حجت الاسلام والمسلمین «مهدی نژاد فومنی» امام جمعه، اعضای شورای تامین، مدیران دستگاه‌های اجرایی، خانواده های معزز شهدا و جمعی از کارکنان دولت در مزار شهدای رضوانشهر حضور داشتند.

 

شرکت کنندگان در این مراسم ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند شهیدان، قرائت فاتحه و نثار گل، یاد و خاطره‌ شهیدان رجایی و باهنر، شهدای کارمند دولت، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم و سلامت را گرامی داشتند.

 

 

دیدار با امام جمعه

همچنین فرماندار رضوانشهر پس از ادای احترام به مقام شهدای شهرستان با امام جمعه رضوانشهر دیدار کرد.

 

حجت الاسلام «مهدی نژاد فومنی» با تبریک هفته دولت شهیدان رجایی و باهنر را مدیران دلسوز و خدوم نظام اسلامی یاد کرد که باید الگوی همه مسئولان باشند.

 

امام جمعه رضوانشهر به رویکرد مردم مدارانه ی دولت سیزدهم اشاره و تصریح کرد: مدیران شهرستانی تکریم ارباب رجوع و خدمت صادقانه به مردم شریف شهرستان را سرلوحه کارهای خود قرار دهند و در جهت رفع مشکلات مردمی تلاش کنند.

دیدار با خانواده شهدا

دیدار با خانوده شهدا از دیگر برنامه های اولین روز رضوانشهر بود، در این دیدار فرماندار با خانواده های معظم شهیدان «شاهوران ییلاقی» و «محسن یوسفی»دیدار و از جانفشانی ها و رشادت های شهدای والامقام، ایثارگران و جانبازان تجلیل کرد.

 

فرماندار در این دیدار امنیت امروز کشور را مرهون جانفشانی‌ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام دانست و گفت:  تکریم خانواده های معظم شهدا کوچکترین تکلیف مسئولان است.

 

دیدار با فرمانده انتظامی رضوانشهر

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر نیز همراه تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی با حضور در دفتر فرمانداری با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

 

در این مراسم «صفوی» ضمن تبریک هفته دولت به پرسنل خدوم نیروی انتظامی از زحمات شبانه روزی این نیروها جهت تامین امنیت و آرامش شهرستان قدردانی کرد.

 

دیدار با فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر

سرهنگ «محمد پوراسماعیلی فومنی» فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت گفت: سپاه باتوجه به ماموریت هایی که در کشور دار، در شهرستان هم براساس همان ماموریت ها برای خدمت به مردم و تقویت پایه های اساسی انقلاب تلاش می کند.

کد خبر 1208983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha