بسیج و سپاه دزفول در تمام برهه های حساس جانانه حضور دارند

فرماندار دزفول با اشاره به اقدامات بسیج در برقراری امنیت گفت : بسیجیان دزفول در تمام عرصه‌ها از جمله کرونا حضور تاثیر گذاری داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «علی فرهمندپور» در آیین اختتامیه جشنواره مالک اشتر دزفول که در سالن سپاه ناحیه دزفول برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت اظهار کرد: این شهیدان در راه خدمت رسانی به مردم و نظام جان خود تقدیم کردند که راهشان باید توسط همه ما به عنوان خدمت گزاران نظام ادامه یابد.

 

فرماندار ویژه دزفول با قدردانی از فرمانده سپاه ناحیه دزفول و بسیجیان شهرستان افزود: بسیجیان دزفول در تمام صحنه ها و عرصه ها یار و یاور ما بوده اند که این حضور جهادی و اثرگذار آنها جای قدردانی دارد.

 

وی اضافه کرد: گشت های امنیتی در طرح مالک چهار در ایام نوروز بسیار خوب و خوش درخشیدند و تامین امنیت شهرستان در آن روزهای به شدت شلوغ را تضمین کردند ضمن اینکه بسیجیان دزفول در تمام ایام از جمله ایام اغتشاشات، شیوع کرونا و دیگر عرصه ها جانانه حضور دارند و بازوی توانمند شهرستان در تمام برهه ها محسوب می شوند.

 

فرهمندپور با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های حوزه ها و پایگاه های بسیج دزفول در مصلی و حسینیه ثارالله تصریح کرد: گلچینی از فعالیت های انجام شده در حوزه بسیج در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده بود که در نوع خود کم نظیر بود.

 

وی ادامه داد: بسیجیان دزفول در حوزه تولیدات خانگی نیز ورود کرده اند و هزینه عاید از این تولیدات را صرف اقدامات پایگاه و حوزه می کنند. این حضور پایگاه ها و حوزه های بسیج دزفول در زمینه اقدامات تولیدی و کسب درآمد پایدار در کنار اقدامات فرهنگی و هنری و ورزشی جای قدردانی دارد و باید سرلوحه و الگویی برای همگان باشد.

 

فرهمندپور کسب درآمد پایدار را مهمترین دغدغه خود در حوزه شهرداری ها و شوراهای شهر عنوان کرد و گفت: شهرداران به دنبال درآمد پایدار نیستند در حالی که به هیچ عنوان نباید متکی به اعتبارات از طریق ارزش افزوده، بودجه های دولتی و... باشند.

 

وی بیان کرد: پایگاه ها و حوزه های بسیج شهرستان برای کسب درآمد به منظور اجرای اقدامات خود خودکفا شده اند که این رویه باید مورد توجه و الگوی شهرداری ها باشد.

 

فرماندار دزفول در پایان با اشاره به دیدگاه اقتصادی و اشتغال آفرینی بسیجیان در دزفول گفت: شرایط باید به گونه ای باشد که بسیجیان کرسی های مهم و مسئولیت های بزرگ را کسب کنند.

 

«بهروز حکمت پور» نیز با قدردانی از تلاش های فرماندهان پایگاه ها و حوزه های بسیج شهرستان اظهار کرد: طی بررسی های به عمل آمده توسط ۱۸ کارگروه موضوعی و همچنین کارگروه تخصصی در سطح سپاه ناحیه، اقدامات و فعالیت های تمام حوزه ها و پایگاه های بسیج به ویژه در زمینه نظارت ستادی و اقدامات انجام گرفته در هفته بسیج، هفته دفاع مقدس و دهه فجر بررسی و افراد و حوزه ها و پایگاه های برتر انتخاب شدند.

 

فرمانده سپاه ناحیه دزفول افزود: امسال در یک اقدام ارزشمند بخشی از ظرفیت ها و توانمندی های تمام پایگاه ها و حوزه های بسیج شهرستان در قالب نمایشگاه به مدت یک ماه به نمایش گذاشته شد که بازخورد بسیار خوبی داشت.

 

وی با اشاره به ایجاد نگاه محله محور در حوزه ها و پایگاه های بسیج شهرستان یاد آور شد: با این رویه پایگاه ها و حوزه های بسیج موضوعاتی از قبیل ازدواج، طلاق، کاستی ها، موضوعات و مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و … را در محله های حوزه وظیفه خود شناسایی کرده و در راستای رفع مشکلات اقدام می کنند لذا انتظار می رود بزرگان هر محله نیز در این امر یاری گر بسیج باشند.

 

کد خبر 1208990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha